Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: studier-och-utbildning
Läst 1743 ggr
Naathaliiiie
0

Vad vill du jobba som?

Som rubriken lyder, vad vill du jobba som när du blir vuxen? 🙂
Själv vill/ska jag bli förskollärare, tycker det är väldigt kul att jobba med barn, framförallt småbarn. Dom är ju underbara!
Längtar tills det att jag är färdigutbildad, vilket är om ca 7 år 😕

Vad vill du jobba som/med?

Frosstis
0

Journalist :)

[einstein99]
0

Polis :)

[MikeW]
0

Tänkte lärare först, har börjat på barn och fritid. Men Har ändrat mig och vill nu bli servitör xP

[Narniabo]
0

Har alltid varit inne på djuryrken och ska förmodligen utbilda mig till veterinär, för att sedan fortsätta till djurskyddsinspektör ^^ Hundförare verkar också roligt!

[Odde]
0

inom service tror jag :)

Frida B
0

Jag vill (och ska) bli veterinär :) Pluggar nu järnet på gymnasiet för att kunna komma in på SLU:s 5 åriga veterinärutbildning i uppsala…

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Tina-A
0

Jag är förskollärare, men skulle nog hellre vilja jobba som barnmorska tror jag :-)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

alfred.
0

Läkare

[Tilde]
0

Jag ska utbilda mig inom arkitektur och 3D-design, så jag kommer förmodligen att jobba med att designa hus och grejer på datorn. 🙂

Onslow
0

Just nu lutar det åt arkitekt eller fastighetsmäklare. 

För man drömma lite skulle jag vilja plugga i USA och utbilda mig till FED, helst inom FBI. 🤐

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Hamsterlycka
0

Barnläkare hade varit kul, men vet inte. Kanske socialarbetare eller något, vill ha något jobb där jag får hjälpa till. Vill gärna flytta till USA när jag blir äldre, så vi får se vart livet tar mig. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Cederin
0

Tatuerare.

Medarbetare på Naglar och Hår

Jollabolla
0

Just nu går jag andra året på ett estetiskt program med inriktning foto och är inte helt säker på vad jag vill bli. Hade planerat att läsa djurvård på Munkagårdsgymnasiet och sedan läsa vidare till något djuryrke. Men innan gymnasievalet tog jag blodprov och fick veta att jag var pälsdjursallergiker :( Så efter det kändes allt hopplöst och surt. Så jag får väll se om jag kanske kan läsa/gå på kurs till hundinstruktör, kanske som hobby eller något ;)

[RedHood]
0

Ska börja tredje året media med inriktning fotografi men har nu insett att jag vill bli djurvårdare.

Ralktad
2

Något inom djurvärlden. Drömmen är ju att jobba med hundar som haft det svårt. Rädda hundar som riskerar avlivning, och kanske ge dom en andra chans.

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Moalinn
1

Fotograf helt klart!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[erikam]
0

Beteendevetare! Blir klar i januari, fantastiskt 😃

deleteduser
2

Astronom, snickare, psykolog, advokat eller kock

[rumelle]
0

Tandläkare. :)

conadrie
0

Grävmaskinist (riktigt jobb), tatuerare och måla tavlor (hobby). x)

[Kajsaa_00]
2

Veterinär, sadelutprovare, beridare, unghästutbildare eller nått´🙂

Ratzo
3

Luffare.

I can't drown my demons, they know how to swim.

CupcakeGod
2

Make up artist, skådespelare, prostituta.

neasfotografier
0

Jag skulle gärna vilja jobba i nån slags butik. Typ Monki, gina, cubus or whatever :) Eller matbutik.

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."