Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1028 ggr
Naathaliiiie
6

Mando Diao

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tycker du om gruppen Mando Diao? :)
Själv så älskar jag deras ''låt''/''cover'' eller vad man ska säga, ''Strövtåg i hembygden'' , den är så otroligt fin ❤️kan lyssna på den om och om igen. 

Vad tycker du om ''Strövtåg i hembygden''? :)

Har du någon svensk favoritlåt?

UNDERBAR ❤️

[GerbilLooover]
0

gillar dom inte, men mamma gör det 😛 eftersom jag bor i Karlstad och gustaf fröding är här ifrån och dom gör covers på hans dikter så sjöng vi strövtåg i hembygden på skolavslutningen också.

Vickyy
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag kan inte sluta skratta åt texten då jag inte var helt 100 när jag hörde den första gången. Dessutom var det natthumor. ''Det är tomt, det är bränt, jag vill lägga mej ner'' HAHAHAHAH

Nej men, den har ju varit med i Volvo-reklamer och eftersom jag älskar volvo så mycket så blir det väl samma sak med låten. Hehe👍

dyoxide
0

Har inte hört så mycket av dom, men just Strövtåg i Hembygden älskar jag! Den är så fin 🙂

RobinEH
0

Strövartåg i hembygden är helt underbar. 👍

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Hanna
4

Jag hatar den låten. Nog för att man är Värmlänning, men så fort den låten går på radio… 😭

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[GerbilLooover]
0

#5 håller med

[rumelle]
1

Näeh, de var bra för tio år sedan typ.

Dipsie'n'Poo
0

Lyssnade på dem för kanske 2-3 år sedan och jag tycker dem fortfarande är ganska bra. Har inte hört Strövtåg i hembygden så mycket så kommer inte ihåg hur den går. 😛

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

conadrie
0

Jag hatar den låten. Men min pappa älskar den. 

Gillar inga svenska låtar. Tycker svenska låtar är så otroligt kassa. Föredrar engelskt.