ont i bröstvårtorna
Jag har haft jätteont i bröstvårtorna nu ett par dagar. Det ömmar jättemycket, så det känns tillochmed obehagligt att ha bh på sig. Gör verkligen ont när jag tar på dem.
Har inte ägglossning, hade mens för lite mer än en vecka sedan. Har regelbundet sex men äter ppiller. Tror inte dem ska/komma växa så mycket mer men vad kan det annars vara?
Bröst kan växa tills man är 20-22 år med, och ev lite äldre med. Lite olika.
Vad har du för p-piller. Jag kan få ömma bröst/bröstvårtor ibland av mina cerazette, eller tja fått det 2 gånger på knappt 1 år.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 jag är 20 nu och dem har vart still i växten ett tag.
Äter qlaira , gjort det i ca 1 år och har aldrig varit med om att ha såhär onda bröstvårtor förut.
#2 Ok det p-pillret känner jag dock inte till.
Men det behöver ju inte synas heller direkt om de växer lite grann till, behöver ju inte vara mycket. Men om du är osäker kan du ju höra med UMO, men kan ju vara pillrena med, vet man ju aldrig.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Brösten kan växa och förändras hela livet när man går upp eller ner i vikt och sådär, men de växer på sig till över 20 iaf..
Man kan ha ont i bröstvårtorna av många olika anledningar. Ppiller vara orsaken. Det kan också vara att de är lite torra eller ömma för att du haft en obekväm bh eller liknande.. Stress kan också påverka bröstvårtorna faktiskt så det kan vara allt möjligt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]