Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 3404 ggr
[MiniPim]
0

Söker efter en film

Hejsan! Jag söker efter en film, eller serie eller vad det nu va! Någon slags film! Men det va med en låt (den där i'm A big big girl in A big big world) som intro eller så. Det va en tjej som va avundsjuk på sin lillebror och gjorde illa honom hela tiden :( Älskade den filmen när jag var mindre och nu när jag tänkte på låten så tänkte jag på den filmen också.. Men vet inte vad den heter!

dermot
0

Ja, asså vad sjutton hette den?? Får spader på att vi inte kommer på det. xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Denna kommentar har tagits bort.
dermot
6

#2 ditt F-tard. Stick.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[MiniPim]
1

Otrolig är du #2, gör ett konto för att skriva hat till mig och kränka mig? Jag är definitivt inte tillbaka pga folk som dig.

Denna kommentar har tagits bort.
[MiniPim]
3

#5 nej det ska jag absolut inte. Då vinner du över mig. Och dom som har något emot mig. Jag är stark och har bra självförtroende och jag tar emot all skit jag får, försöker förbättra mig om jag får kommentarer om att jag är otrevlig osv. Domen det du skriver är för i helvete ine okej. Vad har du emot mig? Vad har jag gjort dig?

[MiniPim]
3

Och du, du kommer inte undan så lätt. Allt du skriver kommer jag visa mina föräldrar. Ta det itne som ett hot, men dom kommers hitta upp dig och dina föräldrar förr eller senare.

[Tilde]
0

Hur gammal är filmen och är det en svensk film?

[MiniPim]
0

Jag vet inte det… Ja svensk:)

dermot
0

Den är nog minst 5 år gammal iaf!

// Anka

Naathaliiiie
0

Men varför skrev du detta? Nu måste jag hitta filmen, den älskade jag. Kan inte sova utan att hitta den…

Tack. 😉

RobinEH
0

Har du något mer i minnet som man kan gå på? Lyckas inte hitta något som verkar passa in.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[MiniPim]
0

#11 hahaha :D Den var så braa! #12 jag tror tjejen bodde hos sin pappa, så flyttade det in en flickvän till pappan och hon hade en son som jag trooodde va tvungen att bo i tjejens rum. Sen va dom på djurpark tror jag och hon gjorde något elakt mot lillebrorn :(

Naathaliiiie
0

Ja, och hon sjunger ''big big girl'' i regnet!! MÅSTE SE IGEN <3

Odd
0

Känner också igen den. Du kan ju testa att fråga inne på Film.iFokus, de brukar vara duktiga på att lista ut såna här saker

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[Nothronychus]
0

är det inte något om en ring? minns också den, haha :)

[alisja]
0

ÅÅåååhhh!! Minns också den, putt på tråden! Om du får svar på film iFokus kan du ju skriva det här? Älskade den filmen!

Naathaliiiie
0

Lade denna på barnens iFokus också för vill verkligen hitta namnet!

[MiniPim]
0

åhh ja :D 

den var såå bra.. och låten dessutom! 
GUD JAG HOPPAS VI HITTAR DEN

dermot
0

Jag är nog den enda som inte alls gillade den filmen. xD men jag vill ändå veta vilken det var!

// Anka

[MiniPim]
0

#16 JO!!

Naathaliiiie
0

Ja, brorsan gjorde typ sönder ringen eller nått? och hon blev jättearg!

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan den ha hetat No matter what? För visst var den dubbad? Eller minns jag fel?

// Anka

RobinEH
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Denna? Passar änna inte beskrivningen.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Naathaliiiie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nej, den är det inte ;)

dermot
0

#24 haha nej det var det visst inte. Fick inte upp nåt resultat på den när jag sökte.. Well, Letandet fortsätter. :P

// Anka

[MiniPim]
0

nej inte dom!! det var en ung tjej :)

dyoxide
0

Åh, känner igen det också!! Men kommer inte på vad den heter ;-;

[Buppie]
0

Jag tänker på "Felicias magiska ring", fast jag tror att det var han som var dum mot henne… Och det är ingen film, mer ett barnprogram. Så jag är nog helt del ute hehe. Men hon sjunger i slutet "Im a big big girl…"

Naathaliiiie
0

Nej, men det är nog den! :D

[MiniPim]
0

åhh ja det är den :D
men vet du vart man kan se på den?

Naathaliiiie
0

Tror inte man kan se den nånstans :/ hittade inget när jag googlade. Den gick på tv senast 2009 och är 15 min lång, det var allt jag hittade.

Vill se den ;)

[MiniPim]
0

#32 DET KAN INTE VARA MÖJLIGT!! jag måste se den :'(

Naathaliiiie
0

Eller hur, vill oxå se den. Kommer ihåg den så väl, jag gillade den när jag var liten. Skulle vara kul att se den igen!
Men nej, hittade inget :/

[MiniPim]
0

#34 men åh typiskt också! :(