Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 620 ggr
[Plumskaniner]
3

Tror jag börjar bli kär.

Det har hänt något rätt tragiskt, med tanke på att jag alltid tänker på mina tidigare förhållanden där jag blivit behandlad som skit. Denna killen verkar dock annorlunda, men det har jag tänkt om dom tidigare också. Denna killen har jag bara haft kontakt med i max en vecka. Men vi har ringt/smsat/snapchatat osv överdrivet mycket. Träffade honom först igår då han och hans vän ändå var ute med mopederna. Slutade med att vi skiljdes åt vid 5 på morgonen. & saken är den att det känns så rätt då han är så otroligt gullig och håller om en hela tiden osv. Men samtidigt vet jag hur det kommer bli om jag blir sårad. But, jag antar att det är lika bra att köra på? Kanske kommer jag aldrig att hitta någon som är som honom, med andra ord värsta drömmen. Jag har liksom saknat det här med att man alltid får godmorgon samt godnatt sms/samtal. Jag bor dock på internat och kommer bara kunna se honom fredag, lördag och söndag. Tror ni det är för lite? Någon som har erfarenhet av ett sånt förhållande?

Cazzos
0

Det finns ju en risk att man tröttnar efter ett tag om man träffas så sällan, men å andra sidan finns det fördelar med att man inte träffas varje dag, t.ex. att man får egentid osv.

Man brukar väl ändå behöva åka hem på lov och sånt när man bor på internat?