Helg! :D
Vad ska ni göra resten av helgen?
Idag ska jag bara ta det lugnt och imorgon blir det jobb 8-14 🙂
Greja med djuren,ut med vovvarna och lite sånt smått och gott 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Imorrn ska jag ha kalas med stora tjocka släkten och åka till Skansen med min faster. Idag, typ inget pyssla lite med djuren?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Så långt idag har jag tränat 30 min och ätit frukost. Ska färga håret (bli av med utväxten) och duscha. Sen blir det nog lite städning och en promenad. Får se om jag kan få mig till att teckna lite också. :)

Idag är det Kulturnatt här i stan, men sådant har man inte tid med. Det är hockeykväll! 😃
Alltså, jag ska kolla på hockey 🙂
#3 Vilka lag? 🙂

#4 Leksands IF vs Brynäs IF 🙂 Dock så kommer jag inte att vara där utan jag kommer kolla i sportsbar.
#5 Aha 🙂
Kan vara trevligt det med 🙂
Idag så har jag hunnit städat hela huset och fångat in en av mina kaniner som hade rymt… dock så ville han inget annat än att komma in igen till sin käresta Alice så det gick ganska fort ;)
Resten av dagen ska jag iaf försöka mitt bästa för att plugga kemi, matte och engelska 🤢
Sedan i morgon blir det en shoppingdag med mor min ;D
Jag ska ta det lugnt idag och imorgon blir det att vara med pojkvännen. Blev dumpad i mitt förra förhållande som varade i 3,5 år…. nu har jag för en vecka sen blivit tillsammans med en annan kille. Han är helt underbar och jag ser detta som en nystart :)
Igår blev det spelkväll (TD) och en film efteråt. Ikväll ska jag sitta barnvakt till mina 3 systerbarn och imorgon ska jag träffa min mamma :) Vi bor i olika städer.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Idag ska jag bygga om min 5-fackare till en 4-fackare, mer plats till kaninerna! 🙂
Sen ska jag "rida" (snarare slåss med) min unghäst och jag ska ev. städa i stallet. Åtminstone sortera "säljes" från "behålles". Något intresse utav massa hästsaker? Ridkläder (barn), borstar, tyglar tror jag, skydd, lindor, en sadel, selar… Bara att PM:a 😃
Ska snart åka till en kompis som jag inte har träffat på jätte länge! :D
Idag ska vi åka till mamma och pappas kompisar och jag kommer va forever alone och min lillebror springer runt med sina kompisar där, bwawawa D:
men det är iallafall ingen skola c:
Låter som om de flesta har en rätt skön helg framför sig ^^ Själv har jag inte så mycket för mig. Har städat förrådet och fått ordning på mina kaningrejer. Nu sitter jag o gör ingenting. Funderar på om jag ska äta något. :0 ska vara barnvakt från 16-24 idag, nice med lite extra cash. Imorgon tänker jag plugga massor och städa hos djuren. Inte en särskilt rolig helg haha.
städa 4 kaninburar
Idag har jag och sambon cyklat runt massor och ätit sushi, köpt lite saker till djuren och till vår hobby. Även så unnade jag mig själv med ett Nintendo 3DS XL och Luigi's Mansion 2.
Imorgon ska vi till Halmstad och fira sambons födelsedag med hans släkt.
städa i dag och i morgon mysa med marsvinen 🙂