Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 831 ggr
hhejlollo
3

Singel livet ut!

Är det bara jag som känner så? Jag saknar att vara kär! Träffar inga nya människor just nu och jag vill bara någon och falla igen! Har vart singel i snart 3år och det suger, så depp av tanken att jag inte kommer träffa nån!:(

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Hanna
3

Tänk att "Fan vad gött det är att bara vara singel!!". Gör ingen stor sak av det hela. Jag tyckte det var alldeles underbart att vara singel och när jag minst anade träffade jag någon. 😉

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Naathaliiiie
1

Jag har varit singel i 16 år. Haha, känns hopplöst för mig. (Ja, jag är 16 år)

Men som alla säger - ''det finns en för alla'' så nog kommer du säkert träffa någon.

[Lillmatten]
3

Jag är 17 år, senaste pojkvännen var när jag gick typ i fyran…. känns verkligen som jag kommer bli en sådan där eremit lång inne i en granskog i ett timmerhus med 20 katter och 15 hundar……..  o.O

Clementinbarn
0

Ni har ju typ 60-80 år kvar på er, det kommer det kommer!!
Någon kanske hittar sin livskärlek i 15 års åldern, någon som 18 åring och någon annan som 30 åring osv osv! 🙂

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

[Crazyy]
1

Jag är foreveralone :'(

Naathaliiiie
0

#5 jag med.

[Lupse]
1

Jag känner att jag kommer att vara singel ett ganska långt tag till. men det är helt okej. De flesta killar jag träffar är alldeles för omogna och tänder på mig endast för mina kroppsformer.. söker någon som gillar min personlighet och den jag är, inte pga mitt utseénde. Kommer att vänta så länge som det behövs :)

Jessicahagstrom94
0

Gör jag slut med min nuvarande pojkvän så kommer jag troligen få vara singel livet ut.

Cahira
3

Bättre att vara singel än i ett dåligt förhållande. Livet är långt och ni kommer alla hitta nån. Flera gånger om. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.