Studenten 2014
Hej tänkte höra om det är någon som tar studenten 2014? Och vilket pris är rimligt för dig för en student hatt?! ^^
Vi fick prova på olika storlekar i skolan idag och kolla på beställningen, så hörde att det fanns många olika åsikter angående pris på student hatt 🙂
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Jag tar studenten 2014 🙂 Vi ska få titta på mössorna den 2okt så har inte sett priserna men när min sambo tog studenten förra året så kostade hans som var typ medel ungefär 700 och det tycker jag är ett bra pris. Absolut inte dyrare vill jag ha 🙂
vi tittade på det idag, och det är också nått i stil med det priset jag vill ha :) blev helt paff när jag hörde någon som beställt sin för 2000……
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Jag tog studenten i år och jag tror min mössa kostade nåt med 1500 men då var det ett dyrt företag (men riktigt bra kvalitet) och då fick jag med en t-shirt, mössöverdrag, champagneglas och en visselpipa bl.a.
Var dessutom vattenavstötande material på mössan så ifall nån spillde på mig så rann det bara av. Inklusive rött vin.
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
#2 Tycker det är sjukt 😮
#3 Ja, då kan jag förstå! Med tanke på att du fick med så mycket och inte bara mössan 🙂
Det var för att det ingick i ett helt paket där man fick med allt det där :)
Tror att det är ganska många företag som brukar ha paket där man får med en massa grejer för ett visst pris :)
ah, vi har också att man väljer ett paket :) coolt med vattenavstötande…såg jag inget av o.O
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Ofta kommer det flera företag till skolorna och inte bara ett. Alla företag kanske inte har vattenavstötande material helt enkelt :)
Tar också studenten 2014, vi ska kolla på mössor någon gång i oktober. Rimligt pris är väl runt 1000 kronor, helst billigare och verkligen inte dyrare! :) Men sedan får man väl se vad som är ultimat och passar en bäst och utgå lite från det. Man tar ju bara studenten en gång ;)
kan tänka mig att lägga 1000kr, enligt mig är det way too much men vad ska man göra? Hade jag fått bestämma så kanske 500-700 hade varit lagom.
Däremot så har jag beslutsångest och vet inte hur jag ska designa min, om jag vill ha med klassnamnet kostar det 500kr mer då jag måste välja en dyrare mössa. 😕
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Tar studenten 2014. Betalade 3000 idag men med två uppsättning skolkläder med det! Tyckte det var värt det, förhoppningsvis blir det bästa dagen i ens liv!