Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 652 ggr
[00emi07]
2013-09-16 21:25
0

rädd

Idag hände det, jag var i affären och köpte godis😛

Och så gick jag ut och satte mig på en bänk och då kom mina kompisar, jag bjöd på godis och allt var fridfullt och bra, tills…………………….😮 Jag tappade ena godisbiten på bänken. Då plockade jag upp den, och åt upp den!!😞

Nu i efter hand är jag sååå rädd, tänk så hade värsta knark gubben suttit där och knarkat och rökt och fimpat sin cigg där, där jag tappade godis biten!😐

Nu är jag kanske helt drogad? Eller?!🤪

Skit, rädd, kommer jag kräkas nu eller???🤮

aaa, help me!

( om ni undrar är jag just ganska drog fixerad, tycker det är JÄTTE läskigt!!!) 

this is me: 🙂> affär>🎂= godis=bänk=🤗🤗= kompisar, hej!= tappa 🎂= tar upp godis= äta godis= 🙂mig=😐😕🤢🤮=🧟‍♂️

hoppas ni fattar, HELP

[MikeW]
2013-09-16 21:39
5

Visst det kanske inte är otroligt hygieniskt med tanke på allt som har varit där. Men tvivlar starkt på att du kommer bli sjuk eller drogad av en liten godis bit som hamna på en bänk..

Tvivlar också på att ingen direkt lägger knark på en bänk så där. Visst det kan finnas dom som släcker sina cigg på bänkar, men du kommer ju inte direkt må dåligt av det eller något.

Du kommer verkligen inte bli drogad..

Fridaaaa
2013-09-16 21:41
1

Du har skrivit liknande tråd innan?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
2013-09-16 22:00
0

ja, jag vet… detta är pinsamt, händer gämt. saker slinker ur händerna och så tänker jag inte utan tar upp godiset eller vad det nu är och äter. och sen kommer "ångesten" eller vad jag ska säga "rädslan"

HejPåDig
2013-09-16 22:46
8

Lite skit rensar magen ;) Nej, det är inte farligt och inget kommer att hända. Kanske inte 100% hygieniskt men det finns det inget som är.

[cookies]
2013-09-17 12:19
5

Haha jag äter saker som jag tappar lite titt som tätt, bryr mig inte ett skit, så länge det smakar gott 😃

[Odde]
2013-09-17 12:24
3

nej du kommer inte bli drogad i efterhand, du hade märkt det tro mig ^^ och sen så ser jag knappast att du blir drogad av en bänk…rekomenderar dock inte att äta från bänkar iaf :D

Josse5233
2013-09-17 13:44
1

#0 Jag känner igen mig i det där du skriver, tänkte likadant i en liknande händelse när jag var yngre. (: 

Du behöver inte vara orolig alls! :)

Ha en trevlig dag!