Ska tänka på saken!
När jag var sex-sju år gammal fastnade jag i en stol på fritids. Fritidspedagogen fick såga loss mig :D HAHA
Det är på riktigt det mest pinsammaste jag någonsin varit med om. Ska aldrig mer försöka krypa igenom hålet mellan sitsen och ryggstödet på en stol igen :P
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Skulle skicka en bild till min vän men istället råkade jag sända nudes för att jag var så stressad på bussen.
En annan gång la någon ut en riktigt ful bild på fb och såklart var jag tvungen att snacka skit om den, så jag öppnade chatten snabbt och började bitcha över hennes bild… och så skickade jag till henne såklart :(
Tycker fortfarande att det här är så sjukt pinsamt! Det hände i lördags ^^
Jag blev för full och råkade spy lite på en killes byxa utanför krogen (vi hade hånglat typ 5-10 minuter tidigare). Haha jag är så pinsam ibland…
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Någon av gångerna som jag halkade i matsalen på högstadiet kanske, eller när jag har halkat på isen utomhus..
Eller när jag klev på en gurka och höll på att ramla.
eller när jag och min pojkvän var och badade i ett badhus och jag halkade och satte mej på rumpan mitt på golvet framför några människor. jag tyckte det var hemskt.
NEJ NU VET JAG!
Jag och min vän var på stan och skulle köpa fika, när jag skulle betala insåg jag inte att jag höll plånboken på nåt konstigt sätt och vips så var alla små kronor ute på golvet och alla bara stirrade på mig. Förstå hur mycket det lät för det var MYCKET små kronor!
Blev ju inte bättre av att vi sedan gick in på en affär för att köpa en ny plånbok till mig, då börjar det pipa ur den där saken när man ska gå ut……….. då hade hon i kassan glömt att ta av den där saken på varorna som orsakar att larmet går igång.
Kommer nog på nåt mer snart ska ni se. Jag gör något pinsamt varje dag egentligen, men minnet är kort.
Haha! När jag var tio gick jag med drog min lillasyster ner byxorna på mig framför en kille jag gillade (; hade inga trosor :P fast, jag var ju bara typ 7 Men det var pinsamt för mig! JUST DET! När jag var typ 9 var jag skiiiit kär i en tecknad kille på Disney channel Som kunde förvandlas till en drake. Sen berättade jag det för klassen, det var piiinsamt!
Andra dagen jag hade börjat i skolan skulle jag bajsa på toaletten, men vågade inte låsa! Så en kille som gick i tvåan som jag var mega kär i kom in, men han hade ryggen mot mig för dom lekte typ kurragömma?? Så råkade jag bajsa, så kollade han bak på mig och sprang ut och skrek att jag sket.
DET VAR SKIT PINSAMT
Det var nog när jag och min pojkvän (dåvarande) busbråkade, jag hade en väldigt låg säng så vi råkade rulla ur sängen och han hamnade på ryggen och jag hamnade liksom ovanpå honom precis på samma sätt, med ryggen mot honom. Jag hade en data stol i mitt rum som är av sån där nät-tyg, och fastnar alltså i farten med tandställningen i den jävla stolen. Fråga inte hur jag lyckades. Mitt ex skrattade så han höll på att pissa på sig och kunde inte flytta på sig för då skulle jag åka i backen och tandställningen skulle lossna helt från mina tänder.
Så han gap skrattar.. ropar på min mamma som säger "alltså kan ni hålla KÄFTEN där uppe !? F*N vad ni väsnas !!!!" och han skriker "MEN HON SITTER JU FÖR H*LVETE FAST MED TANDSTÄLLNINGEN I STOLEN !!!". Hon springer upp, ser mig, som sitter fast med tandställningen och börjar såklart gapskratta hon med, och utbrister "JAG MÅSTE HÄMTA KAMERAN HAHAHAHAH !!". Som TUR var så hittade hon inte kameran, och kom upp med en sax och fick klippa loss mig.. Det tog sin tid kan jag säga…
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#6 Hur kunde du vara tio och sju år gammal samtidigt?
- Emil
Vi var i en mataffär i Portugal, och jag höll i ett juicepaket. De var ett sjuktkonstigt paket, såg ut som ett sånt paket med tvättmedel. :s Iallafall så höll jag i korken och såklart så går korken av och jag tappar juicepaketet och typ 2 liter juice rinner ut på golvet haha. Alla vänder sig om och stirrar o det var en som jobbade där hahahah.
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Det pinsammaste var när jag gick i sjuan och klassen var på badhus och jag hoppade från femman och då så ville inte överdelen samarbeta.. När jag gick upp så kom en kille i klassen förbi och jaaa hahaha behöver jag säga mer x'D
#8 HAHAHAHAHHA XD
#12 x)
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Tss!
En gång cyklade jag in på posten utan att tänka på att jag faktiskt gjorde det, jag var nog ganska liten då.
#9 va? Det är två olika berättelser
#15 Läs igen ;P
Haha!
När jag var tio gick jag med drog min lillasyster ner byxorna på mig framför en kille jag gillade (; hade inga trosor :P fast, jag var ju bara typ 7
Men det var pinsamt för mig!
Det pinsammaste som jag kommer ihåg iaf var när jag gick i trean typ. Då hade vi något kil på gympan så jag var taggad på att komma ut i gympa salen först. Och under stressen glömde jag att jag inte hade tagit på mig brallorna så jag sprang ut i gympa salen i bara trosor.. Och som om de inte va nog så kom jag inte på det förrens jag satt högst upp på en så stege som är på väggarna :/ Snacka pinsamt när man var tvungen att klättra ner snabbt som fan o springa in i omklädningsrummet.
Kommer bara på en sak, just nu.
Detta hände idag, gud så pinsamt det var!
Jag skulle skicka en snapchat till min syster, när jag sjöng väldigt falskt och dansade jätte löjligt till en låt Med typ Cody simson eller vad han heter, jag sjöng typ Hey girl Pretty Brown Eyes osv.
När jag ska skicka den, skickar jag den till min syster, och sen råkar en kille jag gillar väldigt mycket vara precis över "skicka" knappen, så jag råkar klicka i hans namn, och sedan skicka iväg den…
Det pinsamma är att han också har bruna ögon
Han har öppnat den, och det är väldigt pinsamt 😊
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
oj, skrev fel🤪
Jag råkade säg på ett invecklat sätt (som inte var meningen) att jag ville ha sex med en kille som dessutom är 38, hans reaktioner… herregud.
Hanna
#20 Hur gammal var du då? :)
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
För några år sedan var jag lucia på skolans luciatåg. Dagen innan upptäckte jag att min luciakrona var för liten, så jag spände ut den så att den skulle passa på mitt huvud. När vi stod och sjöng på typ tredje låten, så hlakde luciakronan ner på axlarna… :/ Hela skolan, plus alla föräldrar såg det… det var seriöst sjukt pinsamt, även om det inte låter så…
Portal Is Love, Portal Is Life.
Det var nog när jag cyklade på våren och det gick ett stort gäng med populära killar från skolan som jag mötte, så skulle jag cykla upp på trottoaren (cyklade på gatan) och det var typ is där som jag upptäckte för sent, så jag ramlade typ 3 meter mitt framför dom och såklart slog jag näsan i marken (åkte till sjukhuset direkt när jag kom hem, och det visade sig att den var bruten) och när jag reste mig upp direkt så gjorde det så jävla ont så jag höll på att dö och det rann blod och jag verkligen kämpade allt jag kunde för att inte gråta haha. sen reste jag mg upp jättefort och cyklade bort därifån o de typ skrattade hahah!
Det låter som något som händer i filmer eller "americas funniest homevideos" men det är sant haha xD
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#24 sa inte killarna något då? 😉
en sak som hände när jag fyllde 13 (tror jag?), jag var nervös av någon anledning (börjar stamma och tänker inte alls på vad jag säger då!), min kusin, ca 23, gick fram till mig och sa grattis, då svarar jag "ingen orsak". stax efter inser jag vad jag sa och försöker att "förhindra" det jag sa. "Nej! Fel! ehm… t-tack". Illröd i ansiktet gick jag där ifrån och skämdes samtidigt som man hör kusinen skratta tyst >///<
Det var kanske inte så pinsamt när man läser det men jag blev faktiskt generad, det var den pinsammaste händelsen jag kunde komma på just nu 😊
#25 dom skrattade typ, haha!
Nej men jag är helt ärlig! Det låter som en sån grej som händer i typ filmer/böcker men var, varenda ord är sant haha! Har aldrig skämts så mycket i hela mitt liv..
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥