Konstiga händelser?
Hej! Ville bara skriva vad som hände i hissen när jag skulle gå ut med min hund. Det finns E -1 och -2 det finns gå ut dörr på alla och jag skulle till -1. Det kliver in en gubbe i 70 årsåldern Inge käpp har han eller så. -ska du oxå till mamma? Frågar han då vi skulle till samma våning. -nej, jag ska gå ut? Sa jag. -okej… Sa han. Det kändes lite skumt eftersom att jag aldrig träffat honom. Han gick tom in i tvättstugan. Har du varit med om något liknande?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Han var nog förvirrad. :P
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 tror oxå det
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
tycker det är alltid trevligt om random folk snackar med en :) själv gör jag sådant ibland men han är nog lite förvirrad också.
#3. Håller med att det kan vara trevlig ibland, men visa gånger inte:P
#4 ja, om de bara säger hej är det helt ok för min del, men om de bara snackar helt random om något helt ointressant känns det lite… udda XD
#5 har hänt att en dam frågat mig vad HON ska laga för middag! XD
#6 ja, det där var ju…. speciellt ._.'
-vad ska jag laga till middag idag da? Sa hon på Ica -vad tycker du? Sa hon och tittade på mig. -Ääää, spagetti och köttfärssås? Sa jag och skyndande där ifrån!
#8 XD ja det gjorde du nog rätt i. Min mormor är lite sådär ensam, har varken man eller någon som hälsar på så ofta, hon går runt i affärer och snackar med alla barn under 10 år! Pinsamt värre 😞
"Nej vad söt du är, jaaa, jaaaa! Gulli gulli gull!"
Stackars ungarna, de bara glor skräckslaget på henne XD
Damen kanske var ensam hon med :P
#8 Vissa personer är helt enkelt sociala, men vi som bor i sverige är inte vana med att prata med okända personer så de känns väl skumt
#10 you got a piont :)
#10 Det är ganska intressant! Det går en video på internet där ett amerikanskt TV-team spelar in folks reaktioner på olika saker. Så är det en skådespelare låtsas vara anti-muslim och rasist och hackar på en "muslimsk" man bakom disken inne på typ 7 eleven.
Sååå många människor säger åt honom att han är dum och rasistisk och det får mig bara att fundera på om svenskar/danskar ens hade sagt något. Känns som om vi bara hade ignorerat honom och inte blandat oss i det. :/
#12 Jag håller fullständigt med!
Var en snubbe här vid 06:00 på morgonen
Han stog bakom ett träd bakom busskuren, smög fram och frågade "TROR DU MAN FÅR PLATS PÅ BUSSEN?" sen gick han bakom trädet igen och kikade fram
fint med random folk
#14 Låter som något jag skulle göra XD Fast jag skulle säga något konstigare än få plats på bussen.
Ja jösses, folk är bra knasiga ibland :)
Skriver igen när jag kommer på nåt jag har varit med om…🤔
Haha ja jo. Bodde tidigare i Helsingborg. Ville man se knasigt folk gick man till Knutpunkten (Station för tåg, bussar och båtar till danmark)
Där har skett skjutningar, rån, mass danser och varje dag är där skumma människor som gör skumma saker. Räckte med att jag blev misshandlad där efter att ha lämnat min flickvän vid tåget.
Såg en uteliggare som kröp under en rad av bänkar. Gled ut ibland vid folk och sa: "Ja men vafan, ska du ha torsk eller inte?"
En annan gång sprang det ut en man med en batong från en dörr. Efter kom 2 väktare. Mannen skrek bara: "Det är min pinne!"
May the Gerbils be with you :3