Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1654 ggr
linn8
5

Hästar finns inte?

Hej! Läste just att hästar "inte finns" utan är en frukt? Stämmer det? :O

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[MsHammer300]
0

jag har ingen aning men för mig är det ett djur :P

linn8
0

#1 för mig med men det stod att det är vetenskapligt bevisat.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[ChinHeart]1
21

Haha? Funderar ni seriöst på om det kan vara en frukt..?

Naathaliiiie
3

japp, det stämmer

linn8
0

#3 nej, men är ett konstigt påstående XD #4 va?

[ChinHeart]1
3

Hästar är såklart ett djur och inte en frukt. Jag har då aldrig sett en häst växa på ett träd, tillexempel. Antar att det är sidan på facebook du sett och den finns bara där för att reta folk eftersom många reagerar så starkt på det vilket kanske inte är så konstigt.

Naathaliiiie
0

hahahahaha, det var ju ett tag sedan det blev vetenskapligt bevisat nu? sidan har 230 tusen likes på FB. 
Stämmer det eller inte? ;)

Frida B
3

Haha omg asså det var sååå 3 månader sedan (låter ironisk och är ironisK) haha nej men det var asmycket om det för ett långt tag sedan, men nej de är inte en frukt.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[00livia]
24

2012: hästar finns inte

2013: hästar finns i allt

[ChinHeart]1
0

Haha jag vet inte längre om det är mest roligt eller bara sjukt

linn8
1

#6 skumt, bilden på tidningen kan väl lika gärna vara fejk som sann?

Naathaliiiie
0

#12 hahahha, vad tror du själv?

Fridaaaa
0

Hahaha det är bara ett skämt alltsammans, folk har bland annat gjort fb-gruppar för att skoja om det 😛Funnits i över ett halvår nu, de kassa skämten folk drar om det xD

Hästar finns självklart  och är inte en frukt😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

linn8
0

HeheXD

Naathaliiiie
1
linn8
0

#16 ja! Den var ju riktig!XD

linn8
0
Naathaliiiie
4

hahahaha 😃

nej men seriöst så fattar jag inte varför så många ''hästmänniskor'' blir arga på den FB gruppen. Jag menar alla vet väl att hästar finns på riktigt? Det är ett skämt!

Frida B
8

För att det gick för långt, de började skada och skrämma hästar.

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

linn8
1

#19 fattar inte heller!XD ingen tål skämt längre:P

dermot
10

Not. Again.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[MiniPim]
5

Jag tål skämt, men ibland går det över gränsen faktiskt..  ._____.

Frida B
0

#21 läs det jag skrev i #20 :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Naathaliiiie
0

men om man kollar i fb gruppen så är det ju många som går på det. Självklart är det inte rätt att dom skadar hästar men ändå, kommentarerna är för roliga.

Frida B
4

Och dessutom så behöver inte alla som inte uppskattar så lång och utdraget skämt inte ha humor, bara för ett skämt. Ganska tråkigt att folk går runt och säger att hästar är frukter och att man ska göra äppelmos av dom o.s.v, och bara för att man inte håller med blir man kallad för tråkig och att man inte har humor.

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

linn8
1

#25 skada är inte ok, men skoja är en annan sak.

Thildalulu
1

Var inte de där flera år sen, åtminstone förra året tror jag de var som folk höll på och tjatade om Hästar finns inte.

linn8
0

Menar inget illa bara att att skoja är en sak men att skada eller på något sätt behandla djuren dåligt pga detta är inte ok.

Fridaaaa
1

#29 Fast det är dock aldrig OK att skoja om att skada djur osv, inte människor heller, vilket folk bland annat har gjort…

linn8
0

#30 nej da! Aldrig det har jag inte påstått vara kul O:) Skulle aldrig göra det.

Fridaaaa
1

#31 Sa inte att du hade påstått att det var kul heller 😉

linn8
0

#32 sorry, om det lät så men ville bara klargöra att jag aldrig skulle skada eller skoja om att skada värken djur eller människor :)

[Crazyy]
1

HAHAHAHAHAHAHHAHA OMG:') "hästar finns inte, dem är en frukt" AHAHAHAHAHA

Jessicahagstrom94
1

Jag har aldrig tyckt om dom där dåliga skämten, och jag accepterar inte att bli kallad tråkig och utan humor för att jag tycker att det är oerhört tråkigt att man ska skämta om hästars existens, vilket jag har. Löjligt är vad det är.

Hamsterlycka
6

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vadå, visste ni inte att hästar var frukt? 🤔

"Det fanns ett kort.. på en "häst".. men det var ju en *** mandarin!!!" 😂

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Tokyo
3

#36 HAHAHA videon 😃

"Jag veut inte vuem som ligger bakåååm dethär" 😉😃

[Kajsaa_00]
1

HAHA det här är ett jättegammalt "skämt" 😂

[Odde]
0

vad är en häst? 🤔

Tina-A
1

Vet inte alla att hästar är en frukt som inte finns?? Det har världen vetat länge nu! :-)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Fizzy
0

Herregud. Det skämtet var väl typ 2012?

Media och alla andra blev så grymt upprörda. Det krävs ju bara en liten uns av vett för att förstå att dom driver med folk. Klart hästar finns. Ni har garanterat sett flera stycken i era liv.

Föredrar dock hästar i en lasagne eller mellan 2 brödskivor med lite ketchup och sallad ;)

May the Gerbils be with you :3