Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4951 ggr
BunnyHope
0

Random fakta om er

Hej
I den här tråden får ni skriva random konstig fakta om er själva. Altså inte ; Jag är 13 år gammal och bla bla bla. 

Random fakta om mig
Tycker det sjukt snyggt med svarta hälstrumpor
Jag suger på armhävningar o situps.
Och nu kommer jag inte på mer

------

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

[MikeW]
8

Jag ÄLSKAR gula kallingar XD Vet inte varför, tycker bara det är skit sexigt xD

[rocklover]
4

jag är helt besatt utav tjejer i glasögon xD Det är så sjukt snyggt!

[Nothronychus]
10

Vet inte hur många ggr jag har lovat mig själv att börja träna.. men orkar aldrig ;w;

[Gladamarsvin]
1

Älskar att tänka på marsvinen mest av allt och även pojkvännen

BunnyHope
1

#2 :D 😃 😎

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

[Odde]
4

Hm..jag är torsk på tjejer i knäströmpor x)

Jag har supit basshunter under bordet 😃

min iller nös precis på mig 😕

panini
0

Jag älskar ruuuumpor! ;P

TheEpic
0

Ehm… jag vill vara född på 70-talet 😃

Jag avskyr att vara utan strumpor!

Jag älskar att lära mig om saker, dock inte inom skolan 😊

Hanna

Jesperlinden97
4

Jag kan cirka 100 decimaler på talet Pi, men bara på engelska.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Jesperlinden97
7

Jag blir fruktansvärt nervös av att titta på Idol, HAHA

- Darren Criss

[MiniPim]
2

Jag gillar INTE när folk har långa strumpor till korta converse eller ja till korta skor. Inte om man han kortbyxor/klänning och sen det. 

Och jag ÄLSKAR när killar har armband och keps!

panini
0

#10 haha samma här! ;P

Odd
16

Jag kan skriva flytande i Tengwar (alvskrift) och Runskrift från 3 olika tidsåldrar 😃

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

Jesperlinden97
0

#13 Whaaat?! Haha, coolt!!

- Darren Criss

Klara.b
2

Jag kan verkligen inte sova utan strumpor😃

Jag är besatt av Kola sås 🤪

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

[Tilde]
1

Jag har bakteriefobi och tvättar händerna konstant och har nästan alltid handsprit i väskan. :P

När jag var 9 år gammal vann jag en nationell teckningstävling. Samma år vann jag ytterligare en teckningstävling arrangerad av McDonald's.

Jag, som Klara, sover nästan alltid med strumpor! Mina fötter blir så kalla annars, buhu :(

Jag älskar Michael Cera i komedier ❤️

dermot
0

Jag har en förmåga av att glömma kolla utgångsdatum på saker innan jag äter dem. O.o

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Frosstis
0

jag älskar att kramas

jag har ett fanaccount på instagram med snart 1000 följare yayyy ;pPp

jag har några favoritfilmer som jag alltid föreslår att vi ska se när mina vänner vill se på film men alla är trötta på de filmerna medan jag kan se dom tusen gånger om

jag älskar gamla låtar som angel och let it be

jag har en hamster som heter harry styles

ooossssvvvv

Nwmo
1

Jag har inte direkt bakteriefobi, men jag är renlig av mig. (Duschar 1-2ggr per dag osv) I has dig bick (lejdis, dis van for jo) 20km Jag är gift med en 17årig tjej, betalar henne med crack.

- Emil

Thildalulu
4

Jag tycker om att hitta komplicerade ord och har en bok som heter '100 words to make you sound smart'

Jag brukar ofta ha knästrumpor ^^

Jag borstar tänderna väldigt mycket

Jag tycker de är jätteroligt att ta på killars hår, annars kan jag knappt röra folk men jag tycker de är så fascinerande.

Jag gillar leka med stearinljus

Nu orkade jag egentligen inte komma på nåt mer, men då skulle det vart 6 saker med den här och jag vill att det ska va 7

Jag älskar skräckfilmer.

Imasy
1

Att gå barfota är det värsta jag vet.

Disktrasor är jättevidriga och slemmiga och jag slänger de sambon köper när han inte ser och låtsas som att jag inte vet vart de tagit vägen, då jag föredrar torky.

Jag är jättedålig på att städa mitt kylskåp.

Jag har någon form av fetisch på filtar ;)

Rymdkatt
0

Jag har en fetisch på händer, hår, halsar och kindben.

Dvs jag får orgasmer när jag tänker på min "crush"'s händer,  hår, kindben och hals.

(mina fetischer är bra ok)

dyoxide
1

Jag älskar knästrumpor, använder det rätt ofta 😃

Har egentligen glasögon men använder dom nästan aldrig 🤪 inte linser heller

Har tamråttor som husdjur, föder även upp dessa 🙂

Har en dålig/konstig vana av att facebookstalka folk jag inte känner x) eller, inte stalka, men typ, hittar jag nån intressant så kan jag typ sitta och kolla på deras profil ett tag, typ kolla bilder och sånt…  Jag är creepy, I know.

Jag har haft väldigt många olika hårfärger, testat näst intill allt (i alla fall nån nyans) förutom typ vitt, grått och sånt. Har dock fastnat för rosa nu ^_^

Jag får diabetes av lolitas och liknande stilar ❤️

Jag älskar att spela (typ allt jag gör hemma lmao, det och facebookstalka folk 😉) och sånt men stör mig på folk som kallar mig gamergirl :F

Har massa annat, men ah, känner att det blir lite långt då ~

neasfotografier
0

Jag brukar dansa när jag kör bil och lyssnar på en bra låt.

Jag måste somna på min vänstra sida.

Under vinterhalvåret har jag typ bacillskräck och spritar händerna så fort jag varit ute på stan eller nåt. Men på sommaren bryr jag mig typ inte ens.

Jag stoppar aldrig fingrarna i munnen. (typ om det fastnat mat eller om jag har ett hårstrå i munnen)

Har också svårt för att äta mat med händerna. Typ strips på McD.

Jag har fortfarande kvar ballongerna från min student i juni, och de ligger utspridda här och där i huset.

Kommer inte på nåt mer nu :)

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

[Exarz]
3

#1 Uppmana folk att skita sexigt? Snuskigt.

Ratzo
0

Haha xD

I can't drown my demons, they know how to swim.

Jessicahagstrom94
0

Jag tycker att hälstrumpor och jeansshorts som går neranför knäna på killar är det snyggaste de kan ha på sig. Typ.

Jag tycker att humlor är söta men om de kommer för nära mig blir jag hysterisk.

Jag älskar att kolla på skräckfilm med min pojkvän.

Jag klarar inte av att vara utan strumpor om det inte är på stranden eller om jag sover själv.

När jag tycker att folk gör något pinsamt eller något som jag skulle tycka vore pinsamt, skäms jag för deras skull.

Varje vecka säger jag att jag ska sluta äta onyttigt, men varje vecka skjuter jag också upp det. "tar det sen" liksom.

Jag kan INTE sova på mage eller rygg.

Jag döpte alltid mina fiskar förut men nu har jag slut på namnfantasi.

Jag kan inte sluta bita på naglarna

[alisja]
1

Jag biter på naglarna! :$

Jag ÄLSKAR skittles.

Jag hatar att gå utan strumpor, speciellt på sommaren när asfalten är varm. uuuusch

Jag älskar min mamma mer än allt annat, även fast jag inte alltid visar det!

I verkligheten är jag ganska blyg…

Jag hatar när min pojkvän öppnar kylskåpet på nätterna, haha.

dyoxide
1

Kan ju läggas till, kom på det nu, att jag i princip ALDRIG går utan strumpor. Gillar det inte. Men kan inte sova med dom på… 🤔

Är också väldigt blyg, typ, tills jag lär känna någon, sen är jag galen :3

Tokyo
1

Gillar killar med klocka på armen 😃😍

Har fobi för fötter, blött hår (ja, även om det är mitt eget, men det gäller bara om det inte sitter fast på någons huvud) och myror.

Jag älskar doften av bensin (garagelukt är det absolut bästa som finns! hur kan man tycka att garage luktar äckligt?! 😮), blöt asfalt, nyklippt gräs och nymålat nagellack.

Jag var extremt blyg när jag började skolan (dvs när jag var yngre), men nu är det mycket bättre och jag orkar inte bry mig om vad andra tycker längre.

Jag rodnar lätt - tror jag iallafall. Det känns alltid som om jag rodnar när något pinsamt händer eller när någon snygging går förbi 😎😃, men jag vet inte om jag faktiskt blir röd i ansiktet. Kanske bara inbillar mig.

Försöker sluta äta godis (och fika) på veckodagarna, går inte så bra dock. Blir extremt sötsugen efter måltider, och då händer det att jag tar en kaka eller något. Usch 😕

Jag har skolios - dvs att min ryggrad är mer eller mindre format som ett S. Eller ja, ett väääldigt svagt och konstigt S isåfall. Iallafall har jag en bostonkorsett pga min rygg, för att den inte ska bli sämre. 

Jag hatar min korsett mer än allt annat på denna jord. Den gör ont SÅ IN I H******** 😭 Döda mig tack.

Skräckfilmer är det bästa som finns, är dock inte alls lättskrämd så det är svårt att hitta bra skräckfilmer som faktiskt skrämmer mig.

Cazzos
1

- Jag älskar halloumi 😍

- Om jag kunde, så skulle jag tvätta håret typ en gång i månaden, om inte färre gånger haha. Men nu är samhället annorlunda och man får inte ha naturligt återfettat hår så jag "måste" tvätta det varannan dag. Eller snarare vill för att samhället är som det är idag 🤪

Thildalulu
0

Jag har inget liv precis men trivs så

Jag älskar katter :3

Jag har haft svart, blått och lila hår förutom blont.

Jag skrattar ofta åt mig själv

Tycker det kan vara jättroligt när folk ramlar och sånt

Jag hatar att duscha och bada.

Jag är ganska negativ..

Jag har tagnentbordet Razer Actosa och en Diablo-mus fyi xD

[MinIda]
2

Kan absolut inte sova med strumpor på.

Jag skrattar väldigt mycket,ofta och får även andra att skratta ganska lätt. Kan även börja skratta åt ingenting och i de mest opassliga tillfällena. Som på en begravning fast jag är så ledsen som jag aldrig har vairt, då vi pratar om mobbning m.m.

Jag har haft stor hundfobi, men nu älskar jag hundar helt oerhört mycket.

Måste läsa någonting varje kväll. Fast jag är jätte trött och somnar var jag än är så måste jag läsa. Oavsett om det bara blir en sida tills jag somnar eller 50 sidor. Måste bara läsa.

Jag gör eller säger rätt så ofta pinsamma saker. Såsom då vi var på en camping plats och jag och min kompis skulle köpa en saftgranat, hockeypulver. Såklart hade vi skrattat och skämtat om att det var handgranater,snusdosor. Sedan när jag skulle beställa sa jag med min seriösaste röst. - En snusdosa och en handgranat tack. Sedan hör jag bara hur min kompis står och gapskrattar och jag inser att jag sagt fel. Sedan när jag fick min ''handgranat'' och ''snusdosa'' så glömde jag min plånbok. Så jag fick gå dit igen då en snäll man påminde mig. 

Har rekord på antalet tappade glassar i sommar.

Fick för första gången en medalj på skoltävlingarna. Det var i höjdhopp där jag kom på delad sjätteplats (8 Stycken får medalj).

Älskar glass.

Kan störa på lektionerna då jag antingen pratar,skrattar eller börjar tänka lite högt.

Tycker om att prata.

Jag är den envisaste personen enligt alla jag träffar. Hehe, min kompis och jag te.x. så hade planerat att vi skulle till stranden i somras kl 9.00 på morgonen. Sedan kvällen före så säger hon att hon absolut inte orkar stiga upp redan kl 8.00 fast allt redan var planerat. Efter att hon försökt få tiden ändrad i 5 timmar så gick jag med på 15 min senare 😇

Jag är ordförande i elevrådet 😃

Lärde mig åka slalom ifjol då min kompis lärde mig. Har i stort sett HATAT att åka slalom då jag aldrig lärt mig, har sån stor skräck för liften och ja allt annat. Men nu vågar jag, dock liften är ett problem ännu. Ni skulle bara sett då min kompis försökte få upp mig i liften men jag hade helt fått panik då. Stod där och sa nej,nej jag vill inte jag ångrar detta tills den som står vid liften lovar att om vi ramlar så stänger han av den direkt. Jag som inte ville stå där som ett fån stiger på och jag skakar så mycket så hela liften darrar och min kompis står och skrattar på samma gång hon nämner att jag inte behöver vara rädd. Men jag kunde inte sluta skaka trots att jag sedan lugnade ner mig.

Är extremt kittlig. Någon behöver bara dra lite med fingret på mig (Främst vid magen eller halsen) för att jag ska tjuta av skratt.

Blev ju lite.. konstiga saker här nu men.. ☺️

JuTsu
0

Jag drömmer mardrömmar om lösa framtänder.

Jessicahagstrom94
0

Just det.

För mig finns det inget bättre än katter. Ingenting.

[MikeW]
0

Jag tycker att kort hår är as snyggt =D

Cederin
2

Hmm..
- Jag pendlar totalt 2 timmar per dag tur & retur om jag ska till skolan
- Ingen av mina familjemedlemmar bor i samma stad
- Min ena lilltå sitter ihop med tån brevid (föddes så) 🤪
- Jag är väldigt beroende av kaffe och spenderar flera hundra kronor i månaden på just kaffe.
- Jag har 2031 prenumeranter på Youtube!
- Jag får en liten adrenalinkick av att skaka ut täcket när jag bäddar (detta är nog det mest udda..)🤐
- Jag äter nästan vad som helst, är m.a.o inte kräsen alls, men messmör och mesost samt ättiksgurka klarar jag inte av!

Medarbetare på Naglar och Hår

[Exarz]
9

Jag brukar rulla runt på grannens gräsmatta medan jag sjunger "What A Wonderful World"

Tokyo
0

Och btw, jag har en kändiscrush på Keegan Allen. 😍

[MsHammer300]
0

jag tål inte smått läskiga filmer, blir paranoid

har zombiefobi, varje gång någon härmar en zombie skriker jag i högan skyn 😃

[alisja]
0

Jag hatar att sätta upp mitt hår, är SKIT ful i det!

fsigge
0

hjälp vilket tjat det blev med alla strumpor..

Jag har en kanin som är två år 

jag ÄLSKAR att ta sprutor ❤️

mitt hår är 41 cm långt

jag vågar inte att gå till andra änden i matsalen i skolan för att hämta bröd för att jag blev mobbad för två år sedan så att jag vågar knappt att röra mig för att jag är rädd för att någon ska säga något 😕

jag har stora öron

Frida

[RC1393]
0

Istället för "hoppsan" säger jag "hoppinen" 🤐 

Jag kan skriva ett enda ord på japanska och det betyder "skit"

[Crazyy]
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är egentligen en alien…

dermot
8

#44 fast det är ett träsktroll på bilden. :|

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Crazyy]
2

#45 det är vad du tror :0 men det är en alien vi aliens har bara lyckats få er att tro att alla tecknade figurer inte är riktiga ;)

semenius95
0

hahah… älskar när killar har fina och lena fötter att gnida sina egna mot… 

Jag älskar att åkta bil O.o

semenius95
0

Just de, typ älskar lustgas..

dyoxide
0

Visstja. Jag är rätt känslig, typ har känslig hud och sånt. Är känslig/överkänslig/allergisk mot t ex parfym, tvättmedel, mjölk, klor (sånt i bassänger), pollen, kanske hundar, etc., och det är asjobbigt D:

[Odde]
2

46# men nu vet vi det ju, vem skrattar sist nu va😂 ?

CupcakeGod
1

Jag hatar allt och alla.

JuTsu
0

#51 I feel you, bro.

BunnyHope
1

Kom på en till sak:
Jag kan inte köpa godis som normala utan måste ha ett bestämt antal av varje sort jag tar; 5 nappar, 3 bubblizz osv.

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

[RedHood]
1

Jag kan inte vara hemma utan att ta av mig byxorna. Tycker verkligen inte om att ha byxor, klänning, kjol osv utan går helt utan hemma… sambon klagar inte 😃

Varje gång vi ska äta potatis så måste jag ha en halv rå.

När jag sover så är jag aldrig tyst och jag rör mig alltid tills min sambo lägger sig bredvid.

Jag doppar nästan alltid mina mackor i oboy när jag äter frukost.

Jag måste ta min sambo på rumpan minst 1 gång per dag. Helst varje gång jag går förbi. Har skrämt honom flera gånger 😃

Jag är även dödsrädd för vassa saker som till exempel knivar. Till och med smörknivar…

[Crazyy]
0

#50 så du är säker på att jag inte ljuger? Ahahaha det är mkt ni människor inte vet om aliens.

Jessicahagstrom94
4

Alltid när jag ser ett par så funderar jag på hur ofta de har sex.. det är rätt äckligt, men jag kan inte låta bli.

Dipsie'n'Poo
0

Jag kan bara inte sova med strumpor, jisses nej. Och jag måste sova på höger sida annars somnar jag inte.

Jag har svårt för typ såser. Men tzatziki, vitlökssås och brunsås funkar.

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Odd
3

#56 Inget äckligt med sex 😃 Är du fast i en tråkig konversation med dem är det roligt att fundera ut vilka positioner de brukar köra med också.

Jesperlinden97
5

#56 Varje gång jag ser en homosexuell kille, så brukar jag försöka luska ut om han är passiv eller aktiv, eller båda XD

- Darren Criss

JuTsu
1

#58 Asså herregud! <3

CupcakeGod
2

#59 Jag brukar göra så hela tiden, fast med alla människor. Man kollar dom i ögonen och om dom kollar ner i marken så är man bättre än dom hahaha :D

dyoxide
0

#59 Jag är exakt likadan x)

dermot
8

I hemlighet så älskar jag att diska. :| Om jag inte har nåt att göra så diskar jag, och finns det ingen disk så bakar jag eller skär onödigt mycket saker så att jag kan diska grejerna jag använt. HAHA låter helt förstörd ju.

// Anka

Moalinn
0

"i love cats more than i love most people. it's a problem i dont wanna deal with"

Jag tycker skräckfilmer är sjukt tråkiga.

Har inget liv.

Om jag inte får lyssna på musik blir jag sur och deppig haha.

Tycker inte om att äta. (Sjukt tråkigt och smakar blä)

Klarar inte av högt ljud och inte heller stark lukt- och smaker. (äter tillexempel ganska smaklös mat)

Väldigt känslig, lite för känslig ibland. Rodnar väldigt lätt också.

Hatar att få sand mellan tårna, därav besöker jag inte stranden speciellt ofta.

Har kronisk huvudvärk men har lärt mig att leva med den.

och så vidare. :]

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[RedHood]
0

Just det, mer random fakta. Jag tycker om skräck, att skapa skräck med mina fotografier bland annat men jag kan inte kolla på skräckfilm.
Zombies älskar jag dock. Älskar gasmasker. Tycker att WW2 är väldigt intressant också.

JuTsu
0

Jag är nördig. På ett positivt sätt.

[RC1393]
0

Jag pratar mycket för mig själv, även runt folk. 

Jag föredrar att vara själv framför att vara med andra🤪

Tina-A
0

Jag hatar att bli varm om fötterna och går nästan alltid barfota inne när jag kan. Och byxlös! Jag svär alldeles för mycket (men jobbar på det!). Jag går igång på killar med självförtroende! Som är rakt fram, spelar inga spel(vadå leka svårflörtad, what?! Varför?) säger vad de tycker och kör sitt race. Mäns axlar.. Åh! Ett par snygga axlar att titta på och känna på kan göra min dag! De behöver absolut inte vara speciellt breda eller väldigt muskulösa, bara.. Fina, liksom xD

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Lillmatten]
1

Jag kan "vibrera" med mina ögon

Jag älskar att gå barfota utomhus 

Jag tycker om klänningar men jag har nästan aldrig det på mig ändå… 

min högerfot knakar för varje steg jag går  :S 

Jag kan inte smyga på någon med anledning av min fot ;P

Jag är ganska blyg av mig

Jag hatar att gå på fest, spelar ingen roll om det är släktkallas eller ungdomsfest

Fridaaaa
1
  • Har kräkforbi.
  • Lättfrösen av mig
  • Måste ha 2 sockerbitar i en full mugg kaffe plus mjölk
  • Älskar skräckfilmer, kriminalare och komedier
  • Ogillar rosa, beige, brunt, orange och lite gult (främst på väggar, och kläder, lite möbler med, utom naturligt träfärgat brunt)
  • Beroende av cola, pepsi och energidricka (vissa sorter) MEN har blivit bättre på det.
  • Överkänslig mot laktos
  • Älskar saker/kläder med döskallar, leopard, zebra och rockigt helt enkelt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

linn8
0

Jag hatar strumpor:S Jag älskar att sjunga Och dansa Blir äcklad av killar i korta shorts, som är som tjej shorts:P

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

linn8
0

#71 kom på! Gillar serien BTR. ÄLSKAR hög Musik!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

semenius95
0

Kom på lite till…

Beroende av coca cola. 
Jag pratar & slåss i sömnen.
Jag hatar kroppshår. 
Jag tror jag ska dö när jag väl är sjuk. 
Tycker om att vara ute på nätterna ( om man är med någon rolig ) 
Tycker om folk som är raka och ärliga. 

Hunden, cola, cigg, mysa är typ de bästa som finns :3

Jessicahagstrom94
0

#58 Haha ja! Men när man tänker efter är det rätt snuskigt, varför bryr jag mig ens liksom? Vill ju egentligen inte veta hur andra par har det i sängen direkt xD

#59 Haha!😊

När jag ser någon ha ont så får jag också ont, haha.

[MsHammer300]
0

Jag älskar långa killar :3

gillar BARA tecknat blod, realistiskt blod blir jag rädd för :S

blod smakar ganska så gått, så länge det är mitt ^ ^

Tycker mina råttor luktar gott

knugi
0

hmm..okej let's go

Trivs aslätt hur illa det än är, bodde i en inrökt lägenhet med mögel på väggarna (hyresvärden ljög, sen var jag kontraktsbunden) och det var fan det mest härliga stället ever fast vissa inte ens ville gå innanför dörren

Nördtjejer + glasögon, som #2 också gillade är fan fetish deluxe..har dock aldrig lyckats haffa hem någon sådan tyvärr! Ni brukar tendera att inte finnas där jag är :(

Rumpor, enough said, inget ovanligt

Jag är den enda personen i Sverige som har hand om delar till 4 högexklusiva produkter 

Jag blir lätt vän med högt uppsatta personer av nån jävla anledning, vettefan hur.. men det går av sig självt! Blev igår medbjuden till fiskeresa i Norra norge med en Europachef och 8 andra högre snubbar (jag är inte alls i samma nivå) nästa sommar.

Jag har mörk ondskefull humor

mina fetisher brukar ändra sig beroende på vad partnern INTE vill göra..det blir roligare

finns hur mycket som helst

Odd
4

#76 "Jag har mörk ondskefull humor": Andledningen till varför du kommer så bra överens med högt uppsatta personer.

Hint: They are the devil.

andrea1
0

jag gör alltid illa mig 

jag älskar att prata om mig själv

jag hatar folk som kallar mig tonåring

BunnyHope
0

Hmmm…. jag sitter för mycket framför datorn..

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Fizzy
1

Beroende av Coca Cola.

Älskar post apokalyptiska saker. Oavsett om det är böcker, filmer, bilder eller "props".

Galen i Sushi.

Spelar väldigt mycket datorspel så fort det finns tid över efter jobb,sysslor och sambon.

Min sambo är RedHood hör på iFokus :D

Dricker endast Vodka när det gäller alkohol.

Galen i Zombies. Spel och filmer är bäst men en bra bok är svår att hitta.

Gillar rumpa och feminina fötter. *Tittar på min sambo*

Ja jag kommer inte på så mycket mer :)

May the Gerbils be with you :3

:holmgreen:
3

Jag + kakor = kaos

Jesperlinden97
2

Jag har en tendens att räkna mina klappar när jag applåderar… skitstörigt, som tur är räknar jag tyst i huvudet!

- Darren Criss

knugi
0

#77 kan vara, jag slickar inte röv utan säger något elakt på skämt..tror inte dom är van vid det och uppskattar det

CupcakeGod
0

Jag låtsas att jag är livrädd för hästar och andra bondedjur för att jag äcklas av dom och orkar inte hålla på med dom.

Hashtag LIFE

Sweety
1

Jag hatar folk som tuggar högt eller smackar. Die plz… Så vidrigt. Har faktiskt börjat gråta ett par gånger pga att tex min syrra tuggar för högt haha.. Lite OCD kanske. X)

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Quenzi
0

Jag klarar inte av mjölk, men yoghurt, ost osv går bra.

Om jag duschar på kvällen brukar jag inte orka torka, så går och lägger mig blöt med en handduk runt huvudet. 😐

Jag klarar inte av att lyssna på "min" musik med andra människor utan att må dåligt. 

Jag klarar inte av att hålla något hemligt så undviker att träffa folk så jag inte ska säga något jag ångrar senare. 

Det jag hatar mest på mig själv är mitt hår.

Jag hatar rosa mest av alla färger och har oturen att bo i ett rum med knallrosa väggar.

Jag får inte ha några av mina favoritdjur då dom tydligen är "äckliga,läskiga och farliga" enligt människorna jag bor med (råttor, katt, rottweiler och orm)

PJUM

Tokyo
0

#86 "Jag klarar inte av att lyssna på "min" musik med andra människor utan att må dåligt."

Håller med dig totalt, medans min bästa vän kan lyssna på vad som helst bland andra människor utan att bry sig ett dugg så tycker jag själv att det är pinsamt och jobbigt. Känns som om alla dömer mig om jag lyssnar på en låt som kanske inte så många andra lyssnar på, väldigt jobbigt. 

Även om ingen någonsin sagt något, men det känns som om jag blir typ utstirrad.

HejPåDig
1

Jag sätter alltid in tomma mjölkpaket, smörpaket osv i kylen, vet inte varför, tänker inte ens på det XD Min mamma har börjat tröttna rejält på det XD

Tokyo
0

#88 Haha samma här 😉

[MsHammer300]
0

Älskar rå potatis samt halv-rå oxfilé 😊

Tokyo
0

#90 Halvrå oxfilé 🤤😍

Nelly12
0

Gillar att äta frysta ärtor, haha!

⠀instagram @drawing_ella

[MsHammer300]
0

#91 Omnomnom 😃

Gaiezza
0

Jag har komplex över mina fötter.

HAAAATAR hår på benen, bröstet och ryggen på killar. Har dem raggarsträng så är det bye bye.

JAG STYRDE VÄRLDENS BÄSTA FEST I FREDAGS

Bacon, svaret är bacon. 

Tina-A
0

Jag blir knäsvag när en kille kysser mig på halsen, det bästa som finns!

Jag har åkt limousine med Leopoldo ("DJ Mendez"), där jag för övrigt örfilade hans kompis som försökte hångla upp mig

Jag har gett en miljonär en lapdance

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Gladamarsvin]
0

hm kom på lite till 

Jag är morgon trött när de är skola men skit pigg när de väl är helg😛

Jag är rädd att skapa vänner med riktiga vänner och jätte lätt  så har nu en bästa kik kompis som jag kan säga allt privat till.

Jag hatar att höra surande ljud när jag sover.

Jag älskar  mina djur när jag tex inte ens träffat Zero mer en en timma och  har då ett starkt band . 

Jag binder mej snabbt vid djur och är glad för det

Hoshi99
0

Jag kan prata baklänges 99% flytande Älskar coke zero Vill flytta till Japan skit mycket!

Jessicahagstrom94
0

Jag är fruktansvärt lat.

Jag hatar att hitta på saker själv.

BunnyHope
0

putt

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

DenisVF
0

Jag går ingenstans utan strumpor om jagverkligen inte måste ta av mig dem. Men kan absolut inte sova med strumpor på. Även om jag skulle somna med dem så är dem av på morgonen.. 
Jag älskar djur och min mössa. Jag döper precis allt typ.. Så min mössa heter Sten. Mina kompisar kallar mig raggare. Haha.. Jag känner mig naken utan mobilen. Om jag går förbi ett ex eller liknande då det blir riktigt pinsamt så tar jag alltid upp mobilen.

Jesperlinden97
0

Jag är hemligt förälskad i Taylor Swift.

- Darren Criss

Fizzy
0

Blir oundvikligt i det vuxna livet om du inte tvingar honom att använda laser på hela kroppen så han absolut inte har något hår xD Och det ger cancer.

För tro mig. Som äldre växer hår snabbt på män som in i.

Fast nyckelordet i ditt inlägg var killar ^^ (pojkar).

May the Gerbils be with you :3

nadilda
0

Jag kan inte sova med strumpor, inte ens om jag vintercampar.

Jag fjollskriker väldigt lätt

Jag tjurar alltid jätte länge över mina resultat på matteprov om jag inte fick alla rätt. 

Jag är nog rätt så dålig på att ta kritik tror jag

Jag är ljudöverkänslig och har därför nästan alltid ont i huvudet

Jag älskar kakor och efterrätter 

Jag hatar, hatar, hatar när folk ber mig om tjänster och inte säger tack!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.