Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1102 ggr
[Gladamarsvin]
0

svenska läran får mej på dåligt humör!

Jag gillar inte min svenska lärare alls han är så jätte jobbig han tjatar och han får mej på dåligt humör har han i svenska och engelska. Usch jag vill helst inte se åt han. Han är så jobbig!

Revolt
12

okej

~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥

[JollyJustin]
8

#1 Vaddå okej?

HejPåDig
7

Har han någon anledning att tjata på dig då? :)

CupcakeGod
8

Förgifta honom och håll honom i din källare i en hamsterbur. Mata honom med syrsor.

[Gladamarsvin]
0

Nej usch vill ha matte läraren i de ämnena :-)

Disturbed-Angel
1

Vad är det som gör att du ogillar honom så mycket då? 

Hur gör du med undervisningen i svenska? Får du någon extra hjälp med den?

[MiniPim]
3

Du får skriva varför du inte gillar honom och så :)

[Gladamarsvin]
0

Hans sätt att vara de är de som gör mig sur usch ännu en dag till med tråkig magistern suckar

Disturbed-Angel
8

Man kommer tyvärr alltid tvingas ihop med personer man ogillar både i skola och i arbetet. Så det är tyvärr något du måste lära dig att hantera. Dessutom hänger ju mycket på att du lär dig att tolerera denna svensklärare så att du kan få bra betyg i svenska. 

Det är jätteviktigt att du ser till att få hjälp med svenskan!

[Tilde]
3

Han försöker förmodligen bara hjälpa dig med svenska språket. Även om han är en annorlunda eller "jobbig" person så är det ju för ditt bästa att du har lektioner med honom. :)

Fizzy
1

Hade även en jobbig lärare i svenska i mina sista år i grundskolan. Han var väldigt tjatig och sträng men han kunde verkligen det han snacka om.

Som tidigare inlägg sa: Du får lära sig att acceptera det. Sköter du din del och han sin ska du se att det går undan. Börjar du motarbeta allt kommer det bara bli jobbigare.

May the Gerbils be with you :3

[Gladamarsvin]
0

Ja två tjeer till tycker inte heller om han

Fizzy
0

Ganska vanligt. Ingen tyckte om den läraren jag hade som liten. Men vi bet ihop och jag och mina närmaste vänner fick MVG i när vi gick ut 9an. Vi gjorde bara uppgifterna och var artiga.

Sen ska man klart sätta ner foten när en person går för långt. Fick jag göra i gymnasiet när en lärare skämde ut mig inför hela skolan. Han fick avgå bara 6 månader senare.

May the Gerbils be with you :3

Djuralex
5

För att hjälpa dig lite på traven så ska det nog stå: "Svenskläraren får mig på dåligt humör" ;)