Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 2024 ggr
[JollyJustin]
3

Hur man blir anonym.

Hej  jag undrar hur man bir anonym, jag vil göra en tråd om nånting men visa inte visa att det är jag, hur gör man?

Fridaaaa
0

Man måste ha Insider (som du har) men sedan måste sajten ha aktiverat det också men här inne t.ex finns det inte pga att det missbrukades 🙂 Så beror på sajten om det går eller ej.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JollyJustin]
0

Det funkar typ bara om jag kommenterar, ibland…

Fridaaaa
2

#2 Här inne kan det inte ha fungerat, eftersom den funktionen är bortplockat, måste vara på annan sajt?

Om det fungerar bara ibland på samma sajt, så är det förmodligen en bugg

[JollyJustin]
0

Bugg?

Fridaaaa
0

#4 Ja att det krånglar, om det inte fungerar varje gång på en sida.
Eller hur menade du när du sa att det fungerar ibland?

dermot
0

Eftersom folk missbrukat anonymfunktionen så finns inte den på denna sajten.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[JollyJustin]
0

Okej, Tack. Jag tänkte iaf inte säga något elakt , bara något om mitt liv o om sorg m.m

[Tilde]
2

Som sagt så finns inte funktionen här på TiF tills vidare, eftersom folk har missbrukat den genom att skriva elaka saker och hot anonymt i trådar. 

Vill du inte skriva öppet här på sajten finns det säkert andra iFokussajter där du kan skriva anonymt om ämnet :)

Cahira
0

Kolla sorg iFokus. Kram på dig!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaybrew
3

Skapa en ny  användare genom att bara skriva "anonym" sen lägga till lite siffror efter. Eller skapa en ny med ett annat namn. Gör detta i en annan browser än det du brukar surfa här på iFokus så kan du enkelt och snabbt byta mellan de två användarna.

/Fridaybrew

dermot
8

#10 Vilket bryter mot iFokus regler..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Crazyy]
1

Man kan inte bli anonym på tonåring iFokus, men på kvinna iFokus tror jag man kan det, pröva där!:)

[JollyJustin]
1

Tack för svaren :)

#12 Jag är ingen kvinna ;) Inte änns tonåring så det kommer kännar lite skumt.. xD

Fridaaaa
0

#13 Ingen vet ju att dt är du eftersom du är anonym 😉

Fridaybrew
3

Det är inte en regel som de gör något åt. ganska enkelt de tjänar pengar på alla besökare oavsett om det är ens första andra eller tredje användare. Så ja det bryter en regel men killarna bakom iFokus skrattar hela vägen till banken =) De gör inget åt det så det är hur lugnt som helst.

/Fridaybrew

[JollyJustin]
0

Okej, men an måste ha en email :S

Har 2 st o har 2 konton (det ena kan jag ej lösenord, tror någon annan hade min email eller nåt )

[Tilde]
1

#15 Dock gör vi sajtvärdar och Medarbetare något åt saken. 🤓

[Crazyy]
0

Okej, men på din profil står det iaf att du är en kvinna….(:

Fridaybrew
5

Det är ok då ni inte ser IP och även om ni skulle göra det så finns det vägar runt det också =) 

Det är ungefär som att lägga smink i en plastpåse när man ska flyga =)

Skaffa en till mail skapa en ny användare logga in på en annan browser så är allt lugnt.

Behöver du ny ip så googla lite på proxy så är det löst. Alternativt använd mobilen.

Vill man vara anonym så finns det inget en oreglerad site som iFokus kan göra åt det.

/Fridaybrew

[Tilde]
8

#19 Varför försöker du uppmuntra TS till att göra något som är emot reglerna och som alla andra medlemmar stör sig på? TS kan lika gärna använda anonymfunktionen på en annan iFokussajt.

[JollyJustin]
0

Min mobil är sönder, men ja. Skit i , Jag får vara ledsen ;)

Metallica1999
1

Prata med en vuxen?

Cahira
0

Åter igen, sorg iFokus. :) Det är okej att vara ledsen!

[JollyJustin]
2

Nejj! #22 Kan du sluta kommentera mina trådar x(

#23 Japp, men denna änns inte bra (sorgen) ;) ;S

Metallica1999
6

Jag bara säger att du kan prata med en vuxen om du e ledsen!

[JollyJustin]
3

Endå, Du har sagt många dumma saker så jag vill inte att du kommenterar mina trådar :S

[RedHood]
7

#26 Tyvärr så kan du inte säga till någon att personen inte får kommentera dina trådar för det är ett öppet forum. Jag vet inte vad ni har skrivit till varandra tidigare men Metallica1999 menade ju bara väl nu.

[JollyJustin]
3

Ja men endå :(

Jag vill att han sutar kommentera mina endå

Frida B
4

#28 men så kan du ju inte säga, personen menade bara väl och jag har inte sett ngn tråd där personen skrivit elaka saker till dig. Någon rekommenderade sorg iFokus, varför ska du inte testa att göra en tråd? Man kan inte vara annonym här, och regler är till för en anledning och bör inte uppmuntras till att brytas, framför allt inte på internet. Hoppas det blir bättre TS! (Vad du än är leden över)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[MiniPim]
0

Du kan testa att skriva på ''svåra tider'' iFokus. Hoppas att vad som det än är blir bättre! :)

Fridaybrew
4

Det är ungefär som att man får inte göra hembränt men man får diskutera det. Detsamma gäller hur man blir anonym som någon så fint sagt så är det diskussionsforum och då gäller yttrandefriheten. Det är fint hur det egentligen funkar hehe

/Fridaybrew

[JollyJustin]
3

Okej, men jag ärtrött på livet om ni undrar……… Metallica gjorde mig mer sur genom hans kommentarer under dessa månader o jag är trött på det…………..

dermot
9

#32 Kanske ska släppa det nu eftersom han nu bara ville hjälpa dig?

// Anka

[JollyJustin]
3

Njae.. För han fortsätter, ni förstår inte…

Metallica1999
6

Asså nu börjar jag bli j*vligt förbannad. Fortsätter jag om jag ger dig råd?

Cahira
0

Du kan PMa mig om du behöver prata av dig ifred. Jag för ingenting vidare och har gått igenom mycket svårigheter själv.

[JollyJustin]
1

Nej, Men är du sa taskiga saker o jag sa till så du bara:Håll käfte, äcklo x( Spela inte oskyldig

[MiniPim]
8

Nu beter du dig ändå lite omoget själv, TS. 

Det händer värre saker i livet, och om du ska ta illa upp för sånt här (t.ex det som Metallica1999 skrev) så kommer du få stora problem i framtiden då det kommer hända värre saker.

Ibland får man bara gå vidare, om man stör sig på något skit i det.

[JollyJustin]
3

Lägg dig inte i

[MiniPim]
3

#39 Får jag väll om jag vill. :)

[JollyJustin]
3

*****Kalabokkkaaasatisedapooohhaaa******

(Stavade fel o skrev en sak på mitt språk)

[MiniPim]
8

#41 Alltså sluta bete dig så barnsligt! Det finns något som heter barnens.ifokus, och jag råder dig till den sidan istället om du inte kan bete dig mognare än såhär. Och jag gör det på allvar, inte för att vara elak.

Inlägget är låst för nya kommentarer