Drömmar
Ville bara skriva av mig lite eftersom jag var med om något fantastiskt igår.
Veckan innan YOHIO konserten låg jag och grinade för att jag inte kunde få meet&greet passet eftersom jag inte hade vunnit någon tävling.
Min största dröm var att få en YOHIO kram, allt var dock som bortblåst.
Precis en vecka efter sitter jag och min kompis påväg mot konserten då min mobil börjar ringa. Jag ser att det är min kompis som jag hade lärt känna på en annan YOHIO konsert och svarar..
*MIKI…JAG HAR VUNNIT M&G OCH DU SKA OCH FÅ FÖLJA MED*
Jag kollade på min kompis som satt bredvid mig och sedan sa jag..
*Menar du allvar nu..?*
*JA*
Jag skrek och grät hela bilresan mot arenan.
När konserten väl var över var det dags för alla som hade meet&greet pass att vänta på YOHIO (vi var runt åtta stycken)
Jag skakade som bara den, lilla söta YOHIO kom emot oss och log så fint, hälsade så artigt.
Jag fick min efterlängtade kram, den var världens gosigaste kram som jag någonsin har upplevt. Jag tog kort med honom och gav honom en liten present.
Men det jag ville komma till var att man aldrig ska ge upp med sina drömmar, saker kan hända som man inte är beredd på.
NEVER GIVE UP
(jag vet att detta forum kanske är fel ställa att skriva på eftersom, ja jag vet inte men vissa hatar honom andra inte. Men eftersom jag vet att vi tonåringar har så himla många drömmar kände jag att det var dags att visa att det faktiskt är möjligt)
Med vänliga hälsningar
Åhhhhhh vad underbart för dig!!
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Vad kul