Beror på vilket te det är.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Typ kamomillte, frukttemoch liknande
nej men du kan bli dålig av det
Det tror jag inte. Men det är antagligen inte speciellt nyttigt.
det är inte olagligt att röka te, men varför skulle man göra något sådant?
jag får bara upp en tanke i huvudet och de tär spice/rökmixer…och om det är fallet så håll dig LÅNGT undan då jag har polare som sitter i hemska psykoser efter bruk:p
5# Jag gör det för att det är gott, gillar det helt enkelt Vad bra, då slipper jag böta å skit om jag sitter ute å röker
#6 låter som ett sjukt onödigt sätt att förstöra sina lungor på, och du ska inte räkna med att polisen låter dig vara då det luktar rätt anorlunda så räkna med ett och annat pissprov😂
Det är godare att dricka te.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 Nä, te smakar usch att dricka. #7 Äsch, alla ska vi dö någon gång
#9 Jag rekommenderar att istället för att röka te så gör du vanligt te med vatten och lägger i mjölk och socker. Smakar mycket bättre. Jag själv tycker inte om te-smaken annars utan blandar alltid i mjölk och socker. Kan också säga att jag aldrig har rökt te men vanliga cigg och gissar att det har liknande effekt på lungorna. Rekommenderar att du slutar med att röka det.
#9 joda alla ska vi dö, men sen är frågan om man vill dö en långsam plågsam död eller somna in fridfullt^^
Nej. Däremot är det olagligt att andas.