Olaglig fröken? :OOOOO
Hej, jo .. de är såhär att våran lärare har gett oss läxor över helgen .. och de är inte nå sånt här skolarbetet vi nt har hunnit med.. utan engelska läxa.. är de ens lagligt? :O …
Tacksam för svar.
Varför skulle det vara olagligt…?
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Ja, det är tyvärr lagligt :( Min engelskalärare i nian kollade upp det… Däremot är det inte så snällt…
Jag vet inte .. bara fick en tanke av det .. de sägs så i min skola.. men själv vet jag inte .. :/
Det är inte olagligt.
Menar du från fredag till måndag eller t.ex onsdag-onsdag när du säger över helgen?
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Jag menar, fredag till måndag.
De dagarna vi slappar … typ cx
Inte olagligt.
Vi har t.ex böcker vi ska läsa till en måndag t.ex (går högskola).
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inte olagligt, vi får också det.
//Flöffo
Självklart är det inte olagligt! Även om det är helg är det ju en del av terminen :)
Det är så extremt olagligt att det blir dödsstraff utan överklagan!
Välkommen till vuxenlivet. När du börjar på universitet blir det ännu roligare. Då delar ingen ut läxor men likt förbannat har man "läxor" typ hela tiden, speciellt i tentatider. ;)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Vi har fått höra att man inte får ha läxa fre-mån, inte ens tors-mån då våran rektor anser att man ska ha minst 2 vardagar på sig att göra läxa. Men det kanske bara är en regel på min skola.
Det är klart det är lagligt.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Som alla andra säger det är lagligt :) Speciellt i gymnasiet kan du vänta dig läxor över många helger i rad.
Fått läxor över sommarlov med.
May the Gerbils be with you :3
#12 Något enskilt på din skola helt enkelt 🙂 Men tycker att alla skolor borde ha det så 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är inte olagligt men vissa skolor har som regel att man inte får det.