Förlåt :(
Förlåt så himla mycket för att jag har betett mig som en idiot :(
Kan ni snälla snälla förlåta mig :(
Jag är ganska ledsen hemma så det är därför jag lätt blir arg på iFokus :( Förlåt :(
Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt föörlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt Förlåt Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåtört förlåt frlåt förlåt 😮
Förlåter ni mig? Kan ni räkna hur många förlåt det var förresten.. Det tog lite tid…
Hey! Du kopierade dom första 6 "förlåt" och klistra in igen! Nänä, här måste du skriva de för hand, inte vara lat x)
HAHAHAHAHAH Jag vet men det tog lite tid..
Skrev endel för hand iaf :)
Förlåter du mig :)?
Spela inte över … :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Meh.. Jag ber om ursäkt..
Aja 1 än sålänge tacka nej
:(
Du behöver bara skriva förlåt en gång :) Tänk dig för nästa gång innan du skriver något bara, så ska det bli gå bra! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Okej förlåt :(
Det räcker nog gott och väl med ett förlåt..
Men, va?
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Vad har jag missat nu då?:p
Alltså. Nu gör du det igen. Spammar. Extremt onödigt.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Men kom igen, hon bad om ursäkt och ändå hackar ni på henne.
Man måste kunna förlåta folk också, ge henne en chans.
//Flöffo
#12 Hon är extremt jobbig
Men kan nån snälla säga vad som hänt?? :p
Det spelar ingen roll vad som hänt, jag tycker vi alla går vidare i livet och släpper det.
Håller faktiskt med #15. Man ska leva i nuet, det som hänt har hänt. Och det är inget att göra någonting åt. Men, folk förändras faktiskt. Några till det inte så bra, och andra till det bättre. Och detta är ett uppenbart exempel på någonting som blivit bättre.
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Varför ska alla påpeka att hon överdrev med förlåt? Räck ut handen och förlåt henne istället för att hacka. Bara för att hon är yngre än er ska inte ni utnyttja det som en chans att verka överlägsna på nått sätt.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#17 Det har inget för ålder för mig att göra. Mött 20 åringar som är precis som hon är.
Man kan inte gilla alla så är det bara :)
May the Gerbils be with you :3
#18 Jag pratar inte om att gilla någon. Jag har sett klart och tydligt hur folk använt ålder här för att känna sig bättre.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#19 Ja det har kanske skett och det är fel. Jag har mest ignorerat det och TS andra inlägg för jag orkar inte bråka.
För min del stör jag mig mest på att hon blir så lätt arg när man säger emot. Men jag brukar inte skälla. Jag är inte så glad för att skälla på personer.
May the Gerbils be with you :3
#19 det har inget med ålder att göra, utan sättet man utrycker sig på och om det beror på ålder eller inte har väl inget med saken att göra då jag inte sett någon kommentera Ts ålder här.
Har ni inget snällt att säga, ge fan i att säga nåt. Inte svårare än så.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Vill bara säga att det är en öppen konversation ni har och att TS faktiskt kan bli ledsen.
//Flöffo
Haha omg, TiF alltså… snälla, alltså ge er. Hon bad om ursäkt för det hon sagt (egentligen tycker jag inte att du ska behöva be om ursäkt då det är fruktansvärt många som hackar på dig, ser jag).
Säger som #22, knip igen om ni inte har något snällt att säga och skriva. Hon bad om ursäkt och då börjar ni bitcha tillbaka? Liksom inte så jäkla konstigt om hon blir arg..
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Håller med #23
#13 Är alltid jätte elak mot mig så det är därför han sägeratt jag är extremt jobbig… :(
Förlåt för att jag spamma men ville visa at jag verkligen bad om ursäkt..
Tack för ni som bryr er o förlåt mig, jag är ofta ledsen så ibland blir jag lätt arg här.. D:
Ni behöver inte förlåta mig, ni kan hacka på mig (helst inte) men jag ville bra visa att jag bad om ursäkt..
Förutom #13 för han typ mobbar mig på iFokus o jag har inget att säga förlåt om till honom..
#27 Om han uppför sig illa så meddela Niklas här på iFokus samt blockera honom. Om man dessutom har tendenser att uppföra sig illa och lätt blir arg tycker jag att man ska gå ifrån datorn den stund som krävs.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Okej, fasst egentligen blir jag vanligtvis inte lätt arg.
Okej jag ska blocka honom…
#29 Haha du säger ju lika mycket själv till mig xD
Ursäkta? Jag anske har sagt 2 medans du 27, Men vi bråkar inte!
Jag är trött på det :(
Klarar inte av mera sånthär 😮
#29 & #30 Snälla, släpp det nu. Ta via Pm eller bara släpp det helt enkelt. Inget verkar bättre än den andra just nu mellan er.Onödigt kanske att spama trådar med privat bråk
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men det var ju det jag sa på #31 :(
#29 #30 Sluta skriva i varandras trådar och framförallt, sluta skriva OM varandra om ingen av er kan uppföra sig.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag sa ju att jag skulle sluta!! 😮
#33 Det du skrev i #31, stod inte där när jag postade min kommentar 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, förlåt så mycket.. ☺️