Klarar inte skräck
Är det bara jag som inte klarar av att se skräckfilmer? Klarar halft av att se the ring, men det är lixom den enda. Någon mer som inte klarar det?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag klarar det inte heller! Kan kolla om jag är med kompisar men blundar och håller för ögonen mer än 2/3 av filmen..
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
Nej, jag klarar inte heller av dem. De är så löjliga och skrattretande att det bara är tråkigt att se. :/
#1 åh då är det inte bara jag! Är tvungen att titta på en annan film när hela klassen tittar på skräckfilm nu haha, klarar verkligen inte det.
#2 bättre det än att inte klara det p.g.a att man blir så rädd att man inte kan sova på ett år… typ…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Jag ÄLSKAR skräck, men min syster kan knappt se det för då kan hon inte somna efter (hon är 23, haha). 😛
Jag älskar skräck men tycker ine om när det är en massa splash och sånt. Ångrar att jag kollade på the human centiped (klassad som världens äckligaste film) Den var så vidrig.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Jag är nog lite sådär….spökfilmer kan jag absolut inte se men handlar det om annat så går det ofta ganska bra. Får bara lite panik och hoppar för allt men blir bättre. Handlar det om mördare så tycker jag det kan vara så mycket blod som möjligt 😂
Det komiska är att när jag fotar så ska det alltid vara skräcktema men har ändå ganska svårt att se på filmer om det…
#6 Jag är helt tvärtom, spöken är inte läskigt men mördare kan vara riktigt läskigt (mest för jag absolut inte tror jag spöken eller något övernaturligt - mördare finns ju dock!). Fast jag är rädd för zombiefilmer också… det KAN ju ske ett zombie outbreak…. 😇
Nej men jag är rädd för människor helt enkelt, inget annat.. hah!
#7 JAG ÄLSKAR ZOMBIES! 🧟♂️ Jag tror jag inte är rädd för sådant jag kan se och känna men mer rädd för sådant som jag inte kan se och känna, som tex spöken. Jag tror ju på spöken, andar så det förklarar nog 🙂
Jag älskar skräck! Gjorde inte förr men gör nu 😃 Zombiefilmer är bra, eller såna "psykiska" filmer hehe Men svårt att hitta bra tycker jag 😕 Och min sambo är inte förtjust i skräck, så får i regel titta själv 😕
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#9 Menar du typ mindfuck-filmer om man säger så? 😃 Min sambo älskar skräck och han har smått tvingat på mig det och nu klarar jag det mer!
#10 Typ hehe
Haha skönt det att han gillar det med 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är också riktigt rädd för skräckfilmer.. haha! men jag är lite knäpp så ibland kan jag inte låta bli att kolla ändå, men då sitter jag typ och blundar halva filmen.. 😇
Jag har skitsvårt att se spökfilmer eller sånt övernaturligt och är rädd länge, länge efter. Blodiga filmer med våld och död och mord och sånt går bra! Gillar lite smarta skräckfilmer. Älskar zombiefilmer också.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag har också svårt för skräckfilmer. Fast det har nog blivit en aningen bättre än vad det var för några år sedan. Hade jättesvårt att somna osv efter, var verkligen överkänslig.
Bara att inse att det står ett filmteam bakom hela tiden ;)
Eller att "whatever…" :D
Jag gillar skräck och brukar titta på det varje helg med min pojkvän, men det är svårt att hitta läskiga skräckfilmer som gör att man vill krypa under täcket och stanna där. Haha.
Zombies, varulvar, vampyrer och liknande fånigheter klarar jag inte av att titta på ens för då sitter jag bara och suckar och skrattar för de är så fula.
Där någon blir jagad och man sitter och vill skrika "GÅ INTE IN DIT!!!!!!! TYST! SLUTA ANDAS SÅ HÖGLJUTT, HAN ÄR JU DÄR UTANFÖR!!" är bra filmer, även såna filmer där det spökar, alla (speciellt första) paranormal activity var ganska bra.
Jag har inga som helst problem med skräckfilmer, jag älskar dem helt ärligt. Däremot har jag svårt för överdrivna filmer som typ The Human Centipede. Den tyckte jag bara var så fånig förutom att han den Tyska läkaren var sjukt gulle. 😃
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Själv klarar jag inte av det men i grupp är det skitkul :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Älskar skräckfilmer! Sedan har jag bara mardrömmar, efter filmen… Hah. ;_; Har i alla fall lärt mig en sak om jag ska kolla på skräckfilm och det är kväll. Först kan jag duscha och sedan se på filmen. Vågar knappt gå in i vårt badrum…
Nä, skräck är inget för mig.
När jag hade sett The ring med två kompisar och dom hade gått hem, så jag var ensam, och då ringde plötsligt telefonen. Usch, trodde verkligen jag skulle dö haha! 🤐