Intim dröm med killen i min klass!
Jag drömde att jag och en kille i min klass kysstes och det kändes liksom så härligt! Och jag hade en så bra fast konstig känsla hela dagen efter den drömmen, lite som fjärilar i magen, särskilt när jag såg honom i skolan!
Problemet är att jag har pojkvän och jag undrar varför jag drömde detta? Gillar jag honom? Hur ska jag göra med min nuvarande pojkvän? (Vi har vart tillsammans i 2,5 år)
Det behöver inte betyda någonting alls. Drömmar gör lite precis som de vill. Jag har drömt romantiska drömmar om vänner jag aldrig skulle kunna ha romantiska tankar om. Så du drömde det nog bara för att du drömde det. Inte för att det ligger någon större betydelse i det.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Även fast jag känner som fjärilar i magen efter denna dröm?? :S :/
#2 Det är också ganska naturligt. Jag har t:ex drömt den typen av drömmar om kändisar jag aldrig ens tänkte en enda sån tanke om, och sedan går man några dagar och dagdrömmer lite sådär fånigt om dem och sen går det över.
Så i skrivande stund ska du inte göra ett smack, för det vore väldigt förhastat. Ge det några veckor, om du fortfarande känner att det skulle kunna vara så att du har riktiga känslor för klasskompisen så är det dags att fundera fram hur du ska göra.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Okej tack så mycket! :)