Modell nu?
OMG. Kan faktiskt inte fatta detta!
Idag när jag gick på stan i Stockholm så kommer en man fram till mig. Han säger att han är från modellagenturen MIKAs (mikas.se) och ger mitt ett blad där det står:
"Du har blivit scoutad utav en av våra modellscouter eftersom de tror att du har det som krävs för att bli modell hos oss på MIKAs.
MIKAs modellagentur grundades 1986 och har kontor i Stockholm och Malmö. Som en av de största agenturerna i Skandinavien har MIKAs skapat och utvecklat karriärerna åt idag flera kända modeller och ikoner i brannschen. Du hittar några av dessa på baksidan av detta kort.
Vi skulle bli jätteglada över att få träffa dig och dina föräldrar! Ta gärna en titt på vår hemsida (www.mikas.se) och hör sedan av dig till vårt New Faces-team."
Jag blev väldigt chockad med samtidigt väldigt glad då jag väldigt gärna vill bli modell. :) Så nu ska jag på intervju i veckan! Han var otroligt trevlig och påstod att han hade skuggat mig en stund, hahaha. ;) Ville bara berätta av mig lite, hihi!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Åååååh, vad kul :D Grattis
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
*Nyfiken*
En bild på dig? :D
Nejnej, det där lät inte alls pedofiligt….
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Grattis, vad roligt!!! :D Får man fråga hur lång du är? :)
#5 Tack så hemskt mycket! 👍 Absolut, jag är 174,5. :)
Justin Bieber - 23/4 13 
Grattis! Måste verkligen vara jätte spännande för dig nu! :)
http://isabellarun.weebly.com/
Grattis, så kul! Du är verkligen jättefin🙂Lycka till!
#7 Tack så mycket, det är det verkligen! 🙂
#8 Tack så mycket! Och tack, och tack! 😊
Justin Bieber - 23/4 13 
Du är sjukt vacker! :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Tack så mycket #10! ❤️
Justin Bieber - 23/4 13 
Åh, vad spännande! :D Grattis!
Wow vad häftigt, grattis!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Å vad fin! Dela med dig
#12 Tack så mycket! Ja det är jättespännande! :D #13 Tack!! #14 Men tack så mycket, haha! <3
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag har också blivit scoutad, men det blev inget av med det där även fast jag funderade på det och faktiskt gick på provfotografering. Det är inte riktigt det livet jag vill ha.
Jag hoppas det går bra för dig, och lycka till på intervjun :) Kom ihåg att gå osminkad!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#16 Missade helt ditt inlägg! Blev du scoutad av MIKAs? :)
Tack så mycket! Japp, han sa det. 🙂
Wish me luck, ska på intervjun 09.30 imorgonbitti! 😎
Justin Bieber - 23/4 13 
Kul, berätta hur det går sen! :)
Åh lycka till. Berätta allt sen 🤪
Lycka till!
Gud vad kul!:)
Tack alla! Jag var där imorse, det var jättekul! Fyllde i en ankät med viktig info som storlek på kläder, bh och jeans plus lite annat om mig själv, sen fick jag ta på mig skyhöga klackar och så fotade han mig lite. :) Kommer få svar inom 3 veckor! Är så sjukt nervös men även om jag inte skulle få platsen är jag ändå glad för att han kom fram. :) Men jag hoppas på det bästa såklart!!
Justin Bieber - 23/4 13 
Så kul! :D
Låter kul, du får berätta hur det blev när du fått svar :)
#0 Vad roligt! :D Grattis! :D
Ha en trevlig dag!
Vad fick du för svar?
*Följer
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Gratis ja du är verkligen en modell skit snygg du är
Du är jätte-fin!
- Emil
Du är jätte söt m ed
Uppdatera oss! Hur har det gått? :)
#30 Menade det till TS men, du är la också fin ;)
- Emil
#32 Jag tror att #30 menade det som en fortsättning på #28 ;)
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
Följer ! :)
Hälsningar Lurvas11
följer! :D jösses vad spännande, hoppas det går som du vill! Grattis!
hur gick det?
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Det verkar som att TS inte vill svara på hur det gick till.. 😕
Men herre, här har jag ju glömt att kika in! 😃 Länge sen hörrni!
Men iallafall, nej, blev inget av det, tyvärr. 😕 Tyckte dock det var väldigt kul ändå! 🙂 De tyckte dock jag skulle höra med Stockholmsmodellerna eller någon annan agentur om jag fortfarande var intresserad då de tyckte att jag var så pass… "bra" haha. Men det var inte vad dom sökte så det var ju synd! Men deppar inte över det iallafall utan har tänkt söka vidare så får vi väl se. 😛
Justin Bieber - 23/4 13 
Sök till stockholmsgruppen! (eller det kanske var dom du menade?) Dom är jättebra!
#39 Jamen precis! Stockholmsgruppen, Stockholmsmodellerna, har hört säga båda så! 😊 Är du modell där eller har du bara hört att det ska vara bra? 🙂
Edit: Såg din portfolio nu. Grymt vacker och det där speciella modell-utseéndet som man verkligen önskar man hade! Hur fin som helst, avundsjuk haha. 🤗
Tror jag har lite för otydliga kindben osv och inte riktigt "det". Men det är ju alltid kul att testa, när killen på stan kom fram till mig måste han ju ha sett NÅGOT speciellt iallafall. 😇
Justin Bieber - 23/4 13 
#40 jag har väldigt höga kindben ja, men det roliga är att modeller är så galet olika! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli modell för att jag hade så små (då menar jag verkligen SMÅ) ögon, men detvar faktiskt en av anledningarna till att jag fick mitt modellkontrakt. Så det ska du inte oroa dig för!
Grattis :D