Blindtarmsinflammation! rädd
Hej!
Usch jag börjar bli lite orolig att jag har fått blindtarmsinflammation.
Det typ skär i min mage till höger om naveln, speciellt när jag sträcker på ryggen så jag är rak och "lång" och när jag trycker där gör det jätteont.
När jag rör mig gör det oxå ont.
Det kommer i perioder typ, det gör jätteont ett tag, sen gör det inte ont alls, sen gör det lite ont och sen jätteont igen..
Det gör ibland så ont att jag nästan skriker.
Känner mig lite orolig hehe men kan ju vara vad som helst.
Så undrar om det är någon här som har haft blindtarmsinflammation och hur det kändes för er?
Vill vänta o se lite innan jag pratar med pappa om att åka till sjukhuset, är rätt sjukhusrädd så åker helst inte dit i onödan :P
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Åk och kolla upp det!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Lägg dig på rygg på sängen och lyft benen upp i luften, ett intaget, båda två. om det är blindtarmen så kommer det troligen göra ont, om det inte gör ont är det troligen inte blindtarmen, det är ock ingen garanti.
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Min pappa är läkare så frågade han bara lite snabbt haha. Gör det ont om du hoppar? Alltså bara står på golvet och hoppar upp och ner om man nu säger så haha?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Tack för svaren! Är väldigt tacksam att ni tog er tid att hjälpa mig!
Somnade och sen när jag vaknade så var det borta som tur!:)
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥