Halloween kostymer och sånt.
Vad har du varit utklädd till?
Vad ska du klä ut dig till i år?
Tips på vad man kan klä ut sig till?
Lägg gärna upp bild!
Själv så har jag varit utklädd till häxa (4 gånger) och till en död tjej (2 gånger). Enda gången jag var nöjd var förra året, ska se om jag hittar en bild. 🙂
Vet inte riktigt vad jag ska bli i år. Vill gärna vara något originellt. 🙂
//Flöffo
I år hade jag tänkt klä ut mig till maid! 🙂
Tidigare har jag varit död docka, typ, häxa nån gång i mellanstadiet, vet att det är några saker till men kan inte komma ihåg 🤦♂️ förra året blev jag precis utskriven från en lite längre sjukhusvistelse när det var Halloween, var inte precis utklädd men liknade väl en zombie lite 😉
För några år sedan var jag en trasdocka
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
senaste gången en tvättbjörn, haha blev så failat. Några gånger innan de har de varit häxa, skelett, lieman, troll (XD) och typ vampyr. Numera klär jag inte ut mig ^^
Har varit häxa varenda halloween känns det som. Förra året var jag nöjd för jag kände mig så snygg, haha.
I år vill jag vara en djävul tror jag :)
Kul att se bilder 🙂
Jag klär aldrig ut mig, aldrig gillat halloweenfester, aldrig tyckt om att klä ut mig 😛
Men alltid roligt att se andra hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 Jag är precis tvärt om, har alltid älskat att klä ut mig och när jag var liten så hade vi halloweenfest varje år där hela familjen klädde ut sig.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet