Är mittbena fult?
Är mittbena fult? (På tjejer) tänkte kanske skaffa det.
Varför skulle det vara det? Ha vilken bena du vill ha och skit i vad andra tycker :)
No offence, men jag tycker inte om de.. kan va för att min bena är jättested så de är så jag är van vid :P
Men tänk inte att andra kan tycka de är fult, vill du ha mittbena så ha det!
det passar olika bra på olika personer, sen har det med vad man är van vid att se personen i också :)
Alla tycker olika, ligger i betraktarens ögon.
Ha det som DU gillar och som DU känner dig bekväm med och trivs med 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Verkligen inte! Det beror ansiktsformen och självklart på vad man trivs i :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Beror på personen och huvudformen tycker jag. :) På vissa är det huur fint som helst!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag hade mittbena förut men kände mig ful i det så jag bytte, kommer aldrig i hela mitt liv ha mittbena igen.
MEN - du kanske är jättefin i det?
Du ska ha ditt hår som du vill ha det, kan folk inte acceptera hur du ser ut så behöver de inte titta på dig heller och du behöver absolut inte lägga ner din tid på dem.. Man ser ut hur man vill.
Tack för svaren:) ärligt talat har jag redan mittbena, men skrev att jag kanske skulle skaffa för jag ville inte att ni ska skriva att det är fint bara för att inte såra mig..men tack för svaren :)
#10 Vet att det inte var det tråden handlade om, men det känns ganska mycket som att du är rätt osäker och orolig för vad andra ska tycka om dig :l tycker inte du ska behöva tänka så ^^
Varför heter du Jag kommer dö? :(
Är de ledsen i skolan? Du får gärna prata med mig om du vill, har vart med om dåliga saker <3
#11 & 12 jag är okej (: