Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 5672 ggr
Jessicahagstrom94
0

Halloween-dräkt.

Hej!

Vill någon hjälpa mig att leta efter en bra dräkt till halloween? 

Häxa - djävul - eller om ni har nån bra idé? 

Jag vill inte ha nån mask för ansiktet och jag vill inte se ut som en zombie.. 

Jag har en svart långhårig peruk hemma samt en häxklänning, men det använde jag förra året och vill se annorlunda ut i år.. vill vara snygg-läskig om ni förstår, haha, vill kunna se bra ut trots att man klär ut sig till halloween.

Fritt fram för förslag!😈

FlutterShy
2

Du kan va en kisse misse? Det ska jag va denna Halloween. :P Köpte ett diadem med kattöron på, sedan kan man bara ha på sig några svarta snygga kläder och måla en nos. X)

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

[RedHood]
0

Vet inte om du vill lägga ut några hundra på det men Partykungen.se har riktigt bra dräkter!

FlutterShy
0

Annars en docka?

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

Jessicahagstrom94
0

#1 Nja, haha! Känns inte så värst halloween ;) men visst, jag älskar ju katter! Och så skulle jag lätt haft våran svarta långhåriga katt bredvid mig hela tiden ;) haha

#2 Jag har just suttit och tittat, det fanns nån där som jag tittade lite extra på :) ska se om jag hittar den igen. 

#3 Har du något exempel? jag har ingen fantasi så jag förstår inte hur en docka skulle se "halloweenig" ut.

[RedHood]
2

#4 Jag fick precis hem en Rödluvan-dräkt, rätt nöjd 🙂

Metallica1999
1

#0 En söt liten kissekatt kanske? xD

Jessicahagstrom94
0

#5 Okej :) 

Halloween för mig är liksom.. häxa, djävul, zombie (fast jag vill inte måla ansiktet som en zombie precis), vampyr, spöke m.m. 

Men det är jag det, ni kanske kan få mig att ändra mig och köpa nåt som inte alls är halloween för mig?

Jessicahagstrom94
0

#8 Haha hon såg ju bara gullig ut! 

Jag vill liksom se fin ut i ansiktet, vill inte "förstöra" det om man säger så :) 

#6 Fast katter för mig är inte halloween :)

[EllenAlicia]
13

Miley cyrus 😃

tonååring
7

#10 Hon är ju inte läskig? Elak kommentar.

Jessicahagstrom94
0

#10 Det finns inget halloween med henne :) jag söker seriösa svar, på det som jag anser är halloween eller något annat som faktiskt är halloween.

[EllenAlicia]
5

#11 jag tycker hon är läskig.

Juliaskaniner
0

#10 HAHAHAHHAHAHAHAHA ELLEN WTF HAHAHAHHAHA 😂😂😂

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

tonååring
1

#13 Jag tycker du är läskig

[EllenAlicia]
3

#16 okej :) men nu ska vi inte förstöra tråden med onödiga kommentarer

tonååring
2

#17 Nejdå, jag svarar bara på dina kommentarer. Då de var du som började med en oseriös och onödig kommentar :)

[RedHood]
4

#18 Men jag tror hon var seriös, jag tycker själv att Miley Cyrus kan vara läskig 🙂 Tror inte hon menade något elakt.

TS, jag tycker denna är ganska nice http://www.partykungen.se/kvinnlig-mentalpatient-maskeraddrakt.html tycker det är ganska Halloween 🙂

[EllenAlicia]
2

#19 exakt :P

tonååring
3

#20 ännu en onödig kommentar.

[EllenAlicia]
4

#21 kanske jag ville berätta för redhood att de va så jag tänkte? du gjorde oxå en onödig kommentar om du inte såg de?

oj! nu gjorde jag en onödig kommentar igen..

dyoxide
1

Något som är kul är att gå som maid eller kanske skolflicka! 🙂 jag ska nog skaffa en maid-costume i år, förmodligen en ljusblå, så kan man vara Alice i underlandet istället om man vill 😛
Förrförra året va jag docka med massa blodstänk här och var :3

knugi
8
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade jag varit tjej hade jag gått som Nicholas Cage

Jessicahagstrom94
0

Tack för tips :)

#19 Har faktiskt tittat på den där men nja.. är rätt förvånad över att jag inte hittade nåt jag fastnade för på den där sidan i år, dom brukar ju alltid ha bra saker.

#15 Ful klänning xD

Jag tror jag vill vara nån kvinnlig djävul, men hittar ingen komplett snygg outfit. 

Man kan ju köpa i delar, en snygg röd klänning, horn, en sån där "gaffel" och nån peruk med svart och rött i utan lugg..?

Så nu undrar jag om ni har bra tips på exempelvis sminkning, nagellack/lösnaglar m.m. till en djävulsoutfit. 

Och horn som inte ser för löjliga ut? haha..

Jessicahagstrom94
0

putt 

Vill som sagt ha hjälp med utstyrsel och sminktips till en djävulsoutfit.

[Odde]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en djävul är ju en demon, och som regel har ju demoner svarta ögon så Sclera linser kanske är något? sedan kanske en röd klänning med lite sot på så är du direkt från H*llvete? ^^

Cederin
0

#24 Haha, klockrent ju!

Medarbetare på Naglar och Hår

Jessicahagstrom94
0

#27 Coolt! Det vore ju nåt om man vågar sätta i linser, hehe..

Ja en röd klänning ska jag ha, ska bara hitta en bra :)

Nebulosa
0

Du kanske skulle kunna vara en trasig docka? Det ska jag vara! Sök på creepy doll makeup tutorial så kommer det upp massa bra sminkningar!

~Rabbits for Life~

Jessicahagstrom94
1

Ja jösses, om man kunde sminka så snyggt! Haha skulle se jättekul ut om jag testade sminka mig som nån sån 😂

[[Mellebelle]]
0

en get kan du ju klä ut dig till

Nebulosa
0

#31 Provsminka! man måste ju inte ha lösögonfransar och allt det där. Det räcker egentligen med kajal/eyeliner och läppstift :3 😃😂

~Rabbits for Life~

nottheonly
0

#27 åh vad coolt! synd att de verkar vara så dyra ^^

Jessicahagstrom94
1

#33 Jag tror ändå jag vill vara djävul som jag skrev högre upp :) meeen.. jag bara MÅSTE testa sminka mig som en av de jag såg hade gjort, det var coolt.

Nebulosa
0

#35 Haha gör så! :D

~Rabbits for Life~