Vill bara visa...
Kommentera gärna:)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Fin! Jag skulle dock rättat till stavfelen (Vore och Världen), men annars har jag väl inget direkt att klaga på, vad är syftet med den?
#2 ska ändra det. Att vad skulle hända om alla annorlunda (människor och djur) skulle försvinna? Hur skulle världen vara? Alla färger skulle försvinna( färgglada ögat i mitten)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#4 Världen är felstavat (står värden), men annars jättefin! Älskar färgerna! 🙂 kul att du har med en GP-råtta!
Tycker man kunde fått med fler UDDA figurer, för många av djuren på bilderna har man ju sett ofta. Men det är en fin bild med fint budskap!
Ok ska ändra
Känner konstnären till ögat på bilden och vill bara veta om du har fått tillåtelse av henna att använda den? 🙂
Du är inte riktigt tydlig till vad du hade tänkt använda bilden till, men du borde länka eller åtminstonde nämna könstnärernas/fotografernas namn när du lägger upp bilder som inte är dina egna. Och ska du använda bilderna i kommersiellt syfte måste du fråga ägaren om lov, annars bryter du mot copyright lagen.
Är väldigt frustrerande som skapare när man har lagt tid på någonting och människor sen går och tar ens verk utan att ge någon information tillbaka till orginalet.
Med det sagt tycker jag att du har gjort en fin redigering med ett fint meddelande! 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Har du tillstånd att använda dessa bilderna? (google = inte gratis).
Fint ihopsatt🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är från appen Tråden kan tas bort, ville bara visa den