Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1098 ggr
[fiskenn]
0

svikare....

hej! tänkte bara berätta en sak som har hänt mig nyligen. för ungefär 1 år sen så var jag tillsammans med en kille men han dumpade mig efter bara 1 månad tillsammans. nyligen ville han försöka igen, han skrev att han älskade mig jättemycket och att han  saknade mig. vi skrev till varandra några veckor och vi skulle precis träffas hade vi bestämt. 

men nyligen så skrev han till mig att han hade ångrat sig o han tyckte att det inte var värt att chansa eftersom att vi bor för långt bort från varandra (5 mil). han trode att vi skulle glida isär från varandra. men varför i helv**e hade han då skrivt allt detta till mig i flera veckor?? han hade fått mig att få ännu starkare kännslor. han sa att han inte hade tänkt på de tidigare…

känner mig så fruktansvärt sviken, och detta var andra gången nu. hur ska jag någonsin kunna komma över honom nu. nu har jag ju fått lika mkt känslor för han som jag hade för 1 år sen. och nu så har vi ingen kontakt för de klarar jag inte av. han hade förväntat sig att vi skulle vara vänner. men hur kunde han tro de efter detta? trode jag kunde lita på han…. 😢 hur skulle ni ha gjort?? hur ska jag komma över honom?

deleteduser
9

Åhh så fruktansvärt arg jag blir, vilken idiot rent utsagt. 5 mil är ju ingenting!?!? Det tar typ en halvtimme! Vet inte hur du ska göra, du skulle ju kunna övertala honom om att 5 mil inte är mycket, men helt ärligt tycker jag inte han är värd det. Lätt för mig att säga åt dig att glömma honom, men det skulle nog trots allt vara bra för dig. Jag vet hur otroligt svårt det är att släppa någon man älskar, men ibland måste man göra det man själv mår bäst utav i längden. Skicka PM om du vill prata!

Zorro_Tiger
2

Det ända svar jag kan komma med är: Det går över! Jag hade inte velat få det svaret om jag hade varit i din sits men så är det. Även om det känns som om du aldrig kommer bli lycklig igen så jo, Det kommer du! Och som #1 säger så tycker inte jag han är värd dig. Försök att leva på ditt liv som vanligt. Finns i PM om du behöver snacka 🙂 🌺

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"