Populära vinterjackor 2013?
Håller på och tittar på jackor nu inför vintern då jag inte vill bli sist med att köpa en i år också. Nu ska jag allt vara ute i god tid! Vet dessvärre inte vilken jacka jag ska köpa.. Vill i alla fall helst ha en parkas i bra kvalité (inte h&m, cubus etc). Priset ska väl ligga någonstans runt 3000 kr. Vilka jackor kommer att bli populära inför vintern 2013? Hjälp!
Hollies, Svea och Canada Goose
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Firefly kanske? Älskar min Firefly jacka, vet dock inte om det är ''mode'' men bryr mig inte direkt. Det är bara en vanlig svart jacka med ''päls'' på luvan.
Själv skulle jag absolut inte kunna ha äkta päls, så fel enligt mig.
Hollies på hög nivå.
Bacon, svaret är bacon.
#2 Är också emot det. Sen så skulle Svea byta till fakepäls, tror de redan att gjort det. Jag tycker det är fel att man använder djuret ENBART för pälsen, om du förstår vad jag menar?
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Jag vet inte riktigt hur pass du tvunget vill ha en jacka för runt 3000:- för annars är denna väldigt fin och skön tycker jag!
Märke och pris: Bondelid 800:-
Butik: Lager 157
Ordinarie pris: 2300:-
Den finns i mörkblått, vitt och svart.
Jag är i alla fall nöjd med min! Hoppas du hittar något🙂
http://www.lager157.com/bondelid-jacka-cheyenne-p-7022-c-236.aspx
#5 Jag har tänkt att köpa den jackan, kan du lägga ut en bild då du har på dig den? :)
Kul :) Jag kan fixa en bättre bild imorgon, tog bara flumbilder innan idag. Men skickar jag inte något nu så länge så lär jag glömma ;)
#9 Finns den utan dom där päls-dekorationerna som hänger i snörena? Annars var det skitfin!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#10 dom går att ta av! Finns med äkta päls på fiorucci (finns även gräddvit och brun) och oäkta på Nelly.com (finns även gräddvit) Är jättenöjd med min svarta och de är helt klart en Drömjacka!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Hittade den här http://www.zalando.se/tom-tailor-vinterjacka-blatt-to221g01q-502.html och tyckte den var såå fin! Blir kanske en sån nu till vintern :D
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#12 jättefin!
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Fjällräven är såå snygga! Om jag inte hade min nuvarande vinterjacka skulle jag såå köpa en (:
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#7 #8 Tack för bilderna! Jackan var jätte fin :D
Kolla på monroeworld.se, dom har super fina :)