Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1523 ggr
[Plumskaniner]
3

Han behandlar mig för bra.

Brukar ni känna att ni blir behandlade för bra? & därmed må dåligt över det? Jag är inte van att få kommentarer över hur vacker/underbar/saknad/älskad jag är. Det känns som att det alltid är han som skriver/ringer först (bor på internat så träffas bara på helgen). Jag är van vid det motsatta. Mina tidigare killar jag hållit på med har aldrig varit en sån här mjukis. Han kramas/pussas/säger söta saker osv hela tiden när vi ses, men ändå känner jag mig konstig inombords. Vad ska jag göra? Jag vill inse att han är det perfekta pojkväns materialet då han säger att jag är jätte fin, men att det är insidan som har störst betydelse osv. Alltså jag känner mig som killarna jag haft och han känns som jag. Är så sjukt.

[MsHammer300]
0

Har känt samma sak en eller två gånger :/ de försöker nog bara vara snälla, be honom snällt att dra ner på komplimangerna om du ogillar för mycket, det gjorde jag och det fungerade, dock får jag fortfarande komplimanger men i den mängd jag är van vid :)

[Tilde]
11

Är han nykär så kan han ju inte rå för det! 😃 Komplimanger är något positivt och de ska du ta till dig! Blir det tjatigt kan du ju säga till på ett snällt sätt, men annars tycker jag inte att du ska klaga. ;)

LLLINN
1

Min syster kände likadant med sin senaste pojkvän och insåg att det berodde på att hon helt enkelt inte hade lika starka känslor för honom som han hade för. Det schysstaste mot killen i en sån situation enligt mig att göra slut!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

[Plumskaniner]
1

Kan uppdatera er med att vi bestämde oss för att enbart vara vänner. Känns väldigt skönt, och det var nog så, att jag inte hade känslor för honom.

Cazzos
0

Jag får överväldigande komplimanger ibland (face to face), men då säger jag bara tack och ler 😃

#4 Skönt att ni kom överens, jag hoppas att det var ett gemensamt beslut? 🙂