Tycker ni jag är för tjock?
Jag vill veta ifall ni tycker jag är för tjock jag har alltid varit överviktig men har ändån vant mig och börja trivas i min kropp så jag går väldigt lätt upp i vikt så det är svårt för mig jag har i allafall gått ner ca 3 kg.
Så jag undrar vad tycker ni om min kropp, ärligt?
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Nej. Du är fin.
Du är vacker! :)
- Emil
1# och 2# Tack :) huja usch skäms verkligen på badet när alla andra är pinnsmala och väger säger 15-20 kg mindre än mig så kommer jag sälen :P
Jag tycker att man är fin oavsett kroppsformen! Sålänge du själv känner dig nöjd och att du trivs i din kropp som den är så ska du ju inte ändra på den! Jag tycker att om man ska gå ner/upp i vikt så är det om man själv mår väldigt dåligt över hur man ser ut eller om det är för att man är så stor/smal att det börjar bli farligt så att säga. :) Man stöter på dom som inte tycker att man har en snygg kropp och dom som tycker att man har en snygg kropp, de finns folk till allt. :) Och förresten så är sälar gulliga ^^ Ne men iaf, skäms inte över din kropp! Är det någon som inte tycker om den så får väl personen/personerna låta bli att titta. Finns måååånga som tycker att pinnsmalt är fult också precis som att de finns folk som avskyr allt annat än pinnsmalt. Hoppas att det jag skriver är förståeligt :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Du är otroligt vacker, inte alls tjock! Du är perfekt :)
Det är du som bestämmer.
Tjock är du inte.
Om du inte trivs i din kropp kanske du kan ändra matvanor eller sporta mer. :) Och om du nu gått ner 3 kg är det bara att kämpa vidare! :D
Själv tycker jag du ser ut som en helt vanlig person man kan träffa på. Det är somsagt mer vad du tycker än vad andra tycker!
Själv är jag nu drygt 80kg tung och 165cm lång, vilket ska vara väldigt tjockt. Väger för mycket, det kan jag erkänna, men det är inget jag direkt tänker på. 70kg borde jag egentligen väga, vilket egentligen även det är övervikt. Men det passar min kroppstyp, och om jag vägde 55-60 som skulle vara normalvikt, skulle jag se ut som en anorektiker.
Vi försöker bättra matvanor och sådär, men bantning funkar inte här då jag blir helt trött och sådär, det är mer mortionen jag behöver.
Jag tycker ganska mycket om min mage dock, ibland kan den se lite för stor ut, men för det mesta är den ganska platt. Inga fettvalkar liksom. Mina lår och min rumpa är dock katastrof, går helst i lösa jeans och byxor och när/om (vilket förvisso väldigt sällan sker) har jag badbrallor.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Du är absolut INTE tjock! Det är fint med lite kurvor. :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Tjock är du inte, men mullig, och det är jag med. Tycker dock inte att det är fult att vara tjock, som många andra verkar tycka. Och man kan inte vara för tjock/mullig, man ser ut som man gör helt enkelt. Och så länge man är hälsosam så spelar det ingen roll om man väger 40 kg eller 90 kg.
Du är fin som du är, punkt. :)
Varför bryr du dig om vad vi tycker? Håller med #9. Du är fin som du är, punkt. :)
#0 Lite tips till dig :)
http://www.westfield.com.au/au/be-inspired/services/fashion-services/body-shape-calculator
Mät vad du har för kroppsform , du ser ut som mig i profil om jag sätter på mig tajta kläder :)
Jag har kroppsformen timglas och jag har väldigt smal midja medans höft och axlar har samma bredd , jag ska ha midjebälte och gärna lite lösare över magen och neråt och så att tröjan går ner över halva rumpan för då camoflerar man lite så man inte ser kärlekshandtagen som man får ifall man sätter på sig för tajta byxor (på min kroppsform är det så) ;)
På den länkade sidan får man fram vad för kläder som passar ens egna kroppsform och vad man ska undvika för att inte dra ögonen åt just en specifik kroppsdel !
Hoppas det var till någon hjälp :)
Och nej du är inte tjockis , lite mer att ta på men de brukar gillas av de flesta :)
Onödiga saker att tänka på, oerhört slöseri med värdefull tid, om man inte lider utav sin kroppsvikt fysiskt!
Du är jättefin, långt långt ifrån tjock. Man ser ut som man gör och det får man acceptera ibland, även om man kanske skulle vilja se ut på något annat sätt! Tänka bra saker och vara nöjd med sig själv är det bästa man kan göra🙂
MVH Wilma
Du har såndär fruktansvärt söt kropp
Tycker du har fin kropp, jag är trött på allt snack, pinnsmal hit, pinnsmal dit. Enda gången jag tycker det är okej med pinnsmal (whatever man nu vill kalla det) är om man inte kan hjälpa det. Sådana som strävar efter det NEJ TACK!
som sagt, tycker inte du är tjock, men du har lite kurvor (menar det positivt🙂) och det passar tycker jag. Tycker inte du ska ändra dig 🙂
Man kan alltid träna för att må bättre, hur man än ser ut i kroppen. Men tjock är du inte!! :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Usch hur vågar du gå ut när du är sådär fin? Om du inte trivs i den kroppen du har kan du bara motionera och träna lite och eventuellt se över vad du äter, du är redan fin i kroppen så att fintrimma den lite till ditt eget tycke kommer gå fort som attan men fin är du precis som du är tycker jag och många fler och det måste du komma ihåg!
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Nej du är absolut inte tjock 🙂 Fin kropp med fina former! 😃🌺
Man ska vara den man är och inte tänka "hur tänker de om mig" eller "tänk om de tror att jag är tjock" osv. Tänk positivt och skit i vad andra tycker eller kan tycka. Vad dig själv! Du är fin som du är 😃❤️
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du är vacker och verkligen inte tjock, men inte super smal heller! Du är precis som du ska vara!
Du är ju helt underbart fin!!!! Är väldigt trött på alla som "måste" vara pinnsmala!!! Jag förstår dig precis, alla tjejerna i min klass väger BOKSTAVLIGEN 39-49 kg!!! Ich jag väger mycket mer och för den delen så är de också 2 cm långa medan jag är 170 cm. Kan känna mig enorm ibland! För nån vecka sedan i klassrummet när vi skulle räkna ut nånting som hade med våran vikt och göra så var det den här allra spinkigaste tjejen som sa "Det är lungt, ingen i våran klass är tjock!" (Haha, visst att hon tyckte det!) Jag, så modig som jag med och tre andra tjejer vägrade att väga oss själva. Men, iaf så var det en kille som ändå är väldigt smal enligt mig som ställde sig på vågen och den visade 54, vilket är väldigt litet tycker jag. Och då var det den här spinkigaste tjejen och den minsta killen som innan sagt att ingen i vår klass var tjock, vilket i o försig är sant, sa när de såg det " OOOOOJJJJ!!!!!" Ungefär som om det vore jättemycket! Jag vägde mer än honom, fatta hur jag kände mig då!!! Det jag iaf ville komma fram till var att lyssna inte på folk som säger dumma saker om ditt utseende, för egentligen, vem ska du imponera på? Du är du och du är vacker!!!! Kram Djuralex!
20# tack så hemskt mycket alla tjejer och killar mina kompisar äter säkert godis varje dag men är ändå pinnsmala dom har väldigt hög ämnes omsättning medans jag har jätte låg så dem förstår ju inte hur svårt det är för mig.
#22 Roligt att du går ner i vikt om det är det du önskar. Tycker du är fin som du är (så originellt..) men ärligt talat personer som verkligen bryr sig om dig skiter i om du är smal eller tjock, och det är ju det som räknas liksom.
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Tycker den här tråden var fruktansvärt olämplig. Speciellt att folk ska börja gissa din vikt.
Du sänder ut budskapet att är man för tjock ska man gå ner, för annars är det fel på en. Speciellt du som inte ens är särskilt överviktig, snarare mullig, hur tror du människor som väger mer än dig känner sig när de ser den här tråden? Har du överhuvudtaget tänkt så långt?
Du är jättefin dom du är! Du har kurvor vilket är otroligt fint! Du ska vara stolt över dig själv för du är verkligen jättefin!:)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Damn!! Man kan verkligen se skillnaden. Fortsätt som du gör så kommer du nå ditt mål.
Själv behöver jag gå ner 10 kg 😉
Håller med #24.
Du behöver troligen inte gå ner i vikt mer.
Vad du borde göra är att skaffa kläder som inte är för små.
Håller med #24! 😐
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Din viktminskningsresa passar bättre på Viktminskning iFokus eller Träning iFokus.
Innehållet i denna tråd kan vara triggande och/eller stötande för andra ungdomar och det är många på denna sajt som kommer från olika håll med en bakgrund innefattande negativa tankar om sin kropp m.m.
Denna viktminskningshets bara kryper nedåt i ålderstrappan, jag vet inte hur gammal du är TS men jag pratar allmänt.
Om det hade varit någon med en väldigt smal kropp som skrivit en liknande tråd och lade upp en bild på sin kropp där man kan se eventuella ben, så hade det varit absolut kaos i denna tråd, ingen hade sagt "Du är fin som du är!".
Jag förstår bekräftelsen, men TS, få en egen uppfattning om din egna kropp först, oavsett om andra säger att du är fin eller inte så är det DIN åsikt som spelar störst roll i slutet av dagen, för att det är din kropp.
30# ja den passar nog bättre in där :)
#31 Kollar man på bilderna så behöver du definitivt inte minska mer 🙂