Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 690 ggr
beaast
0

(X)Skriva av mig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mins inte riktigt om jag skulle sätta (x) före i ett sånt här tråd elr ej, men jag gör det nu iaf, mins som sagt inte vad det betydde helt!

Den 18 juli 2013 dog farfar, Det var begravning den 9 augusti!
men jag kan inte släppa att han är borta, även fats jag vare till graven men det går inte, :/
mina tårar dom rinner nog varenda dag, till o från mest på kvällen,
jag kan inte förstå att han är borta,
varför lämnade han mig ?

även fast jag vet att det var de bästa för han, han låg helt o hållet sjuk, mådde inte alls bra så förstår att detta var de bästa för han. men jag kan inte släppa taget om honom, det ee så mkt som händer nu på en o samma gång, o jag vet inte hur mkt jag klarar av

beaast
0

Det är så mkt som händer på en o samma gång, Nu har de blive strul med vårt boende o allt tjaffs me pappa o dom som vi hyr av så nu kanske (KANSKE) vi blir bolös o.O visst pappa kommer isf fixa egen lägenhet till mg osv, så de ew väl rärt najs. Men pappa kommer få bo på campingen som han jobbar en del på för att det ee så mkt strul med pengar osv.. Jag gillar inte att se/höra pappa såhär ledsen! Hur ska han orka med allt Jag tänker inte visa mig svar, ingen ska se mina tårar jag vägrar låta helvetet vinna över mig

[fiskenn]
0

du, jag försåt precis hur du känner. min farmor dog väldigt nyligen (i augusti). jag stod henne väldigt nära o jag tänker fortfarande på henne och jag kan fortfarande gråta floder o jag saknar henne något så enormt 😢och i våras så förlorade jag min bonuspappa dessutom, riktigt hemskt rent ut sagt. så du e inte ensam. blev även sviken av en person som jag trodde jag kunde lita på. och nu har vi ingen kontakt längre 😕

förstår att du är jätteledsen och att allt bara känns skit just nu. men med tiden så kommer det kännas bättre. det är jättesvårt att förstå det nu men det kommer det, de lovar jag. det tar olika lång tid för alla att komma över något som hänt, vissa tar det bara några veckor andra flera år. det gäller bara att inte tänk så mkt på de. 

försök att umgås med din familj när du känner att du vill börja gråta eller prata med någon kompis. du får gråta hur mkt du vill, du får fylla hinkar med tårar. men du ska inte gräva ner dig i sorgen, det är viktigt. du måste fortfarande tänka på annat och fortsätta ditt liv och gå vidare. 

hoppas det blir bra med eran ekonomi med 🙂 

du får gärna skriva pm till mig om du vill skriva av dig mer.