När ni sover
En fråga bara :)
Vad har ni på er när ni sover med någon? typ t-shirt och trosor, bara underkläder, pyjamas, ja ni fattar…
visste inte riktigt vilken grupp jag skulle lägga i :)
Olika, ibland känner jag för att ha t-shirt på mig.
Ibland ingen t-shirt, bara kalsonger då.
IBLAND kan jag även få för mig att sova utan kläder, alltså inga kläder alls
Jag hade ett par pyjamasbyxor, fast jag tappade bort dem! (yy'
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Beror på vem de är ja sover med , är det kompisar så sover ja med trosor oh tröja.är de min pojkvän så bara trosor
Beror på hur varmt det är xD Nu sover jag i linne och shorts föt det är halvkallt. På sommaren sover jag endast i trosor och på vintern har jag gärna långbyxor på. Har en sambo… Innan vi var ett par hade jag också shorts och magtröja/linne på när jag sov :P
Bara trosor :) Oavsett om jag sover med kompisar eller pojkvän, sommar som vinter :)
Beror ju på vem jag sover med. Sover jag med en kompis blir det linne och underkläder, men om det är en pojkvän eller nån jag haft sex med så blir det ju oftast att man sover naken eftersom man inte börjar klä på sig efter sexet. Har vi inte sex så brukar det bli underkläder. 
Alldeles naken, började med det för 5-6 år sedan och nu tycker jag att det är störande att ha något på mig. Fast sover jag i samma rum som vänner eller familj har jag nattlinne och trosor :)
T-shirt och trosor. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Samma som #7.
Bara jag som faktiskt sover i pyjamas? T-shirt + långbyxor. Om det är varmt korta shorts och linne istället.
Jag sover i linne och några shorts :P Sånna här mjuka xD
oftast naken eftersom jag aldrig sover med nån annan än pojkvännen
Sover oftast själv (forever alone hahaha) men det är oftast en väldigt lös t-shirt som jag ääälskar, och trosor ^^ Om jag sover hos kompisar så är det samma. :D
Sover jag med pojkvännen sover jag i trosor, sover jag med någon kompis blir det linne och trosor :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
På sommaren brukar jag sova i en stor t-shirt och trosor, och nu när det börjar bli kallare sover jag i långärmade pyamaströjor (inte fler på samma gång då, jag hoppas ni fattade det) och mjukisshorts. 
På sommaren blir det T-shirt och trosor. Nu när det är kallare pyjamas (t-shirt, trosor och långbyxor). :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Kalsonger, oavsett vem jag är med.
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
För det mesta bara trosor, men nu har jag en navelpiercing som läker så jag kompletterar med en pyjamasskjorta för att minska risken för att katten ska få tag i den när jag sover eller dylikt :P När det är riktigt kallt blir det duntofflor och trosor.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
På sommaren sover jag i trosor och bh, vintern trosor, pjamas byxor och linne och på typ hösten/våren t-shirt och trsor. :))))
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Jag sover med t.shirt och trosor, ibland om det är varmt så sover jag med linne istället och är det jättevarmt så blirre bara trosor.
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
om det är med kompisar, t-shirt och trosor, när killar sover över och vi har sex, naken, som felicia sa, ser bara konstigt ut om man ska klä på sig och allt.
Gör som ni flesta andra, när jag sover själv eller med kompisar är det trosor & linne/t-shirt, men med killen blir det bara trosor, eller inget alls.
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Splitt naken! Ack så skönt det är
Sover bara med gubben min i stort sätt.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Linne o trosor (:
//Linnea
Medarbetare på Cockerspaniel Ifokus
olika, linne och trosor elr linne och ''shorts'' eller natlinne :)
Stor t-shirt och trosor, blir det kallt kan jag ha på mig strumpor, men dom brukar åka av XD
PJUM
Något jag inte kan förstå, och ALDRIG kommer förstå det är hur man kan sova med BH! Det måste ju skava och göra ont?? Så fort jag kommer hem brukar BHn ryka, kan inte ens tänka tanken att sova i den!!!
Sover oftast i t-shirt och trosor men om det känns mycket i bena(kvalsterallergiker.. kittlas om det går igenom lakanen typ på andra ställen än hemma..) då tar jag även nattebyxor. Hos andra kan jag även sova med bh beroende på hur mycket jag känner dem, om jag sover med människor jag absolut inte känner är det definitivt bh som gäller
//Joanna
Jag har ALLID en förstorig tröja ..och trosor. Vem jag än sover med.
Hemma hos mamma sover jag i bara trosor. Hos pappa sover jag i t-shirt och trosor (har föänster i mitt rum i marknivå där). Hos kompisar och skol-övernattningar/klassresor så sover jag i t-shirt, trosor och eventuellt tunna mjukisbyxor.
//Jessie
I princip alltid helnäck
Jag är en riktig fryslort, jag sover i Tshirt/linne+långärmat+långbyxor och stora tjocka strumpor och morgonrock! Brukar vira in fötterna i fleecefilt eller värmefilt nu när kylan knackar på.
T-shirt och shorts annars en killtröja och trosor. Strumpor tycker jag är super att sova med. När jag sover med killar och så har jag oftast killtröja. Samma med tjejer ^^
Klart att laxen ska ha en jolle
#32 HAHAHAHA, förlåt, men herregud, hahahah…som en inpackad fisk.
endast t-shirt. en stor. ibland tjocka sockar med=)
*32 oj vad jobbigt det lät!!!
Naken med sambon såklart =)
När jag har sovit med någon annan kille innan jag och sambon blev tsm så har det varit i trosor eller naken, beroende på vilken relation man har haft.
Sover jag över hos någon nära vän så är det trosor + bh eller bara trosor som gäller. Sover jag hos bekanta som man bara träffar nån gång ibland eller så så sover jag helst i bh + trosor + långt linne
Så det beror heeelt på VEM jag sover med och vad vi har för relation till varandra =)
Jag sover i pappas T-shirt & tomtebyxor, hehe :)
MVH Wilma
linne,trosor eller trosor bh eller trosor och ibland när jag sover själv mjukisar och tröja eller min onepiece :)
#32: Har du ett tjockt täcke också? Eller bara sådär utan täcke?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag sover i pappas tröjor+trosor eller naken.. :)
Bacon, svaret är bacon.
är jag den enda som sover med kalsonger? :o
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Nu när det börjar bli vinter så blir det pyjamasbyxor och sockar. På sommaren blir det bara trosor.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
När jag sover själv sover jag i trosor och ibland en t-shirt, samma när jag sover med kompisar. Med pojkvännen sover jag i trosor och han i kallingar, har varit så i mina tidigare förhållanden också 
#34 Ja jo lite som en inoackad fisk, hehe #35 det är inte så jobbigt som det kanske låter :p #39 Jag har två täcken och en filt :)
Är rätt frusen utav mig, så nu kör jag på flanellpyamas (sitter redan med den på :P) och ibland har jag även ett par raggsockor på mig med.
Har en annan pyamas med men är bara i vanligt bomullstyg typ och den är kortarmad, så brukar frysa mer i den :P
Ibland sover jag i bara bh och trosor, eller ibland bara i trosor. Beror på!:)
Inget eller möligen Chanel nr 5
Bara trosor eller hotpants, om det är kallt brukar jag ha nån t-shirt också!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
jag har läst "trosor" väldigt många gånger nu 😮
Frida
Linne och pyjamasbyxor
Vinter/Höst: Pyjamas byxor + långärmad pyjamas tröja/klänning
Sommar/Vår: kortärmad Pyjamasklänning eller kortärmat tröja + yxor.
Men blir det för varmt så skvätter jag vatten på mig o har tröja/klänning
#32 Jag är raka motsatsen 😂
Sover i kallingar eller pyjamasbyxor, tunn filt eller bara påslakan (alltså inget täcke inuti) vid ett öppet fönster året runt.
Tycker oftast att det är obehagligt att sova tillsammans med någon om de inte vill ha fönstret öppet, eller försöker tvinga på mig ett täcke, får svårt att andas av värmen och känns som om jag svettas ihjäl. Sova tillsammans med en tjej blir ju rättså obekvämt när man ligger där brevid och känner sig som en våt fisk på land.
Hade tur med min förra flickvän, hon hade inget emot att sova med fönstret öppet även på vintern (så länge vi hade ett riktigt täcke istället för bara en filt) eftersom min kroppsvärme höll henne och sängen varm ändå.
Vissa vintermornar när jag har vaknat och tagit av mig filten har det till och med ångat från överkroppen pga temperaturskillnaden 😂
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Brukar ha pyjamas (olika beroende på årstid och vart jag sover och så) och tjocka strumpor.
//Flöffo
Bara trosor, oavsett om jag sover själv eller med pojkvännen.
Bara kallingar
Bara troser! Men som nästan alla andra har sagt så, t-shirt om man sover med någon kompis! :)
Sover nästan alltid i någon t-shirt (oftast pojkvännens) och trosor. Kan verkligen inte sova med strumpor, det gör jag bara om jag är sjuk och fryser mycket om fötterna, vilket inte brukar hända så ofta, som tur är 🙂
Tycker det är jättemysigt att sova i mjukisbyxor också (har ett par som är sååå mysiga!), men eftersom det är så varmt i min säng (sover på ett vanligt täcke, alltså har ett ovanpå madrassen, sen sover jag under en väldigt mysig filt och ett bolltäcke på 8kg ungefär) så blir det bara t-shirt och underkläder.
Boxers eller inget om jag duschat precis innan 😇. Sover varje natt med sambon och hon har väl inte tyckt det är jobbigt så. Är det extremt kallt kan jag ha t shirt och boxers.
May the Gerbils be with you :3
Kallingar… Är sjuukt varm av mig så :) Det är det som är bekvämast med :)
ETTÅRSJUBILEUM FÖR DENNA TRÅDEN WOHO
sover i t-shirt o trosor :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Grattis denna tråd ;) hahah
HAr börjat sova näck ensam, trosor och pappas tröjor och med killen så sover jag med trosor.
Bacon, svaret är bacon.
Sover alltid med ett långt nattlinne och mjukisbyxor😃Spelar ingen roll om vilken tid det är på året så är det det som gäller! Bara ibland på sommaren jag sparkar av mig byxorna då det ibland blir varmt med duntäcke på sommaren. Sover även med bh. Plz don't judge me, I'm speciall😂
Minns inte om jag redan har skrivit här xD
Har ofta min älskade Cyrus-tröja (nej inte miley cyrus utan chatroulette cyrus) och pyjamasbyxor men ibland bara pyjamasbyxor och bh. Jag har inga riktiga sovkläder egentligen så jag vet aldrig vad jag ska sova i när jag ska sova hos någon annan xD
Alltid trosor och myströjan :)
Långärmat och mysbyxor har det blivit i någon månad nu men nu har det mesta läkt så nu kör jag på trosor och t-shirt igen!
-
Trosor och en stor t-shirt eller mjukisbshorts och en stor t-shirt:)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Spiderman dräkt.
Sover jag själv så har jag 50% av gångerna trosor och nåt myslinne/t-shirt, annars bara trosor.
Sover jag med en kompis har jag typ trosor och stor t-shirt, eller sånadär korta mjukisshorts och stor t-shirt.
Sover jag med en kille så har jag oftast bara trosor eller ibland trosor o tröja.
Bara trosor.. men om det är kallt så har jag en t-shirt eller ett nattlinne - samma sak om jag sover med någon kompis eller liknande, men det brukar jag inte göra så ofta ^^
Linne och lösa pyjamas byxor(inget under då blir det för varmt)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Sover i trosor och tröja. absolut ÄLSKAR att sova i alldeles för stora tröjor!😍
/ Angelica
Sover i min gigantiska Mick Jagger t-shirt.
I can't drown my demons, they know how to swim.
på vintern så har jag trosor och långa sockor
andra delen av året så kör jag på hel näck eller trosor ;) men med kompisar stor t-shirt :)
Trosor o tröja, tycker det blir som varmt och klibbigt utan tröja 😛 Dessutom har jag insulinpump och jag bara tjorvar in mig i slangen om jag någon gång får för mig att sova utan tröja (jag drar pumpen innanför tröjan så sladden blir skyddad).
Det varsta jag vet ar att sova naken! Har alltid en stor XL t-shirt och trosor nar jag sover. :)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
o jag ÄLSKAR att sova helnäck Så fantastiskt skönt Gör det precis alltid
Trosor, en tshirt (oftast görastor) och shorts ^^
Fram tills denna post så står det Trosor 68 gånger i denna tråd… aldrig läst det ordet så frekvent innan så mycket tror jag x)