KRAMAR
Hur mysig är inte kramar? De allra flesta tycker om att kramas tror jag. Man kan tolka en kram på många sätt: -tröst kram, spelar inte roll hur man kramar då. -hej kram, man kramar med en arm och/eller klappar lite lätt på ryggen. -jag tycker om dig kram, man kramar länge och har armarna lite längre ner som kille och högre upp som tjej. -kompis kram, ena armen uppe och andra armen längre ner typ? -jag är forever Alone & behöver en kille kram (för oss tjejer), man kramar hårt eller något! Men hur ska man krama en killkompis? Vet inte om han gillar mig som kompis, eller mer… Han frågar om en kram typ varje dag, men hur ska jag hålla händerna? NÅGON KRAMEXPERT HÄR ?
Bara krama honom, det är inte direkt en vetenskap ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
HAHA, jag tänker för mycket JAG VET . Men det är awkward om man kramar "fel" eller på ett konstigt sätt. Det har hänt, tro mig, det var pin!
Haha jag känner igen mig… Men det är väl din kompis? Då gör det väl ingenting om du kramar "fel"? ^^
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Känner inte riktigt han, vi har aldrig haft en riktig konversation. Men han säger " hej" typ varje dag och kramar mig osv. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det ? Hur ska jag krama han ? Hahahah! :PPpPPP
Bara krama honom ;)
Jag blev i stort sett indragen i en kram av en killkompis en dag och jag vart helt paff men det är barra en vanlig kram, kompiskram höhö
-
När jag kramar killar (och tjejer) så kramar jag alltid med armarna runt nacken med ena armen. På tjejer blir det oftast runt axeln/överarmen.
Vissa dagar så kramas jag med båda armarna, beror på vilket humör jag är på eller under vilket sammanhang 😉
Mina "enarmskramar" är en hälsningskram, men mina "tvåarmskramar" är en kram som antingen är en hälsningskram, "jag-bryr-mig-om-dig"-kram eller en "jag-vill-ha-närhet"-kram (<- mest med min mamma) 🤦♂️
Brukar aldrig tänka på hur jag kramar någon, jag gör det bara så som det känns bekvämast. 😛
//Flöffo
Hahaha, tack för alla svara! Jag ska inte tänka för mycket, det är ju bara en kram :P