Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 2700 ggr
[lizziee]
0

Present till pojkvän

Han fyller år snart och jag har ingen aning om vad jag ska köpa! Han vill inte han nåt så det är skitsvårt att bara hitta på något tycker jag. Skulle bli jätteglad för tips :)

mandyosv
0

Ett fint armband!

En tröja

Kallingar i roliga färger

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

plutopellis
0

Upplevelsepresent brukar jag köra på, en tvättäkta dejt med middag på fin restaurang, bio eller sånt. Brukar vara väldigt uppskattat här i alla fall Glad

Viccan92
0

Min pojkvän sa samma sak att han inte ville ha något. Så jag stickade en halsduk till honom. Han blev jätteglad har ju gjort den själv.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

mandyosv
0

haha! MIn pojkvän uppskattar nog allt jag ger honom! Han tycker jag är världens bästa bara jag gör iordning två goda mackor och överraskar han med Kyss

Jag brukar köpa sånt till honom som jag själv vill se honom i , han tycker det är roligt för han kanske själv hade inte köpt det. T.ex Rosa örhängen när han alltid har silver. Eller rosa & Knallgröna kallingar när han mest har blåa :D 
Eller typ en stickad tröja när han alltid har huvtröjor :)
I somras när han fyllde år köpte jag en svart tshirt på en marknad med två kattungar på bara för han älskar katter :)

Sånt som är lite "annorlunda" och som man kommer ihåg, men som ändå klär honom.

T.ex när han ser sina rosa kallingar bland alla svarta :D hihi så tänker han på att han fick dom av mig :)

Sen så har jag ju gjort andra grejer t.ex köpt två dvärghamstrar till honom när han tyckte mina guldhamstrar var lite läskiga :) (min avatar)

Men sen så blir han jätteglad över om jag går ner till affären och köper två folkisar till han haha!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Saaara
0

Köp en röd ros. Det gjorde jag till min kille, dock fyllde han inte år utan gav bara sådär. :) Eller så kan du bjuda han på bio. :3

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

kkatt
0

Min pojkvän fyllde 32 förra veckan och jag hade världens problem med att hitta en födelsedagspresent åt honom.

Tillsist gick jag in på 30daysof.se som säljer handgjorda, ekologiska och virkade flugor! Jag köpte en fluga och jag har aldrig sett honom så glad. Flugorna är mjuka, personliga och varje produkt är annorlunda vilket gör  gåvan extra speciell. Nu önskar han sig en likadan i julklapp och har redan beställt två stycken till sin bror som är  18år och sin far.

Så mitt tips är att kolla:

www.30daysof.se