Alla hjärtans dag present till pojkvän
Vad ska ni som har pojkvänner ge till dom som alla hjärtans dag present?!
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa och det börjar ju bli ont om tid nu.. och självklart vill jag ju ge något. (speciellt eftersom att jag fick ett halsband av han i julklapp och jag gav inget till han, jag var osäker på om vi va tillsamans)
Och så vet jag ju att det är roligare att ge nått personligt osv, men vill ändå ha lite tips från er 
_Kram Evelina
_
Har ingen aning, har samma problem… :/
XOXO
Liten Gris ♥
Varför just på Alla hjärtans sag och inte spontant närsomhelst? :)
#2 men hon menar ju just som alla hjärtansdag present, det är ganska vanligt att man ger present till sin pojkvän då ;)
XOXO
Liten Gris ♥
#3 Jo jag vet, men undrade bara. :) TS, laga en middag. Eller kolla på film med nåt gott. Mys och prata, det behöver inte vara spektakulärt ;D
#4 Smart idé, men jag kommer bara träffa min kille under skolan :s
XOXO
Liten Gris ♥
Jag har ingen kille(har aldrig haft XD )men ni kanske kan gå på bio? :)
Ge han godis. Det gillar alla.
Haha! Kom till skolan med typ fett mycket godis! Typ så det fyller en stor fet säck! xD
Shit vad roligt det hade varit xD xD
Jag ska inte ge något… Dels för att min sambo är i Frankrike denna vecka och dels för att han inte "tror på" alla hjärtans dag. 
Annars hade jag nog bara lagat en god middag och någon mumsig efterrätt med tända ljus och lite så :)
Jag och min pojk firade i fredags då hand åkte iväg idag.
Vi åt buffé på en fin restaurang sen gick vi på bio, när vi kom hem tände vi ljus och myste i sängen.
Han fick en liten liten ID-bricka där det stod våra namn samt datumet vi blev tillsammans och på baksidan "You had me at hello"
En likadan är påväg till mig nu :)
#9: vart fick du tag på det?:)
_Kram Evelina
_
#10 Safira.se
Nä, jag tänker inte ge någon present och vi får väl se om jag får något, tycker inte alla hjärtans dag är så himla viktigt att ge presenter på. :)
#5 Ni kanske kan träffas på fredag kväll och göra nåt? 
Ger nog inget, har ridlektioner både på morgonen, mitt på dagen och på kvällen.. Så blir nog inte ens att vi träffas .. Men efter 4 år så känns det överskattat :)
Har ingen pojkvän att vara med på alla hjärtans dag =/
Fast jag tänkte köpa blommor och godis till min mor <3 :P
Jag tänkte bjuda min pojkvän på en bio vi båda vill se och sedan middag :) Ganska enkelt men ändå personligt. gör någonting tillsammans, det är ju absolut roligast!
mitt tips är att kolla:
#17 Jag fattar inte varför man ska köpa stickade rosetter för 800 spänn? 🤔
*dubbelpost*
#18 inte jag heller. Jag har faktiskt stickat en sådan rosset/fluga förra året. Tog kanske 3 timmar och blev minst lika fin. Kostade runt 50 spänn för sticknålar och garn :)
Är inte det också lite necropostande som skett här? :)
May the Gerbils be with you :3
#17 Känns lite som att du letar efter trådar att kunna skriva om den sidan i… Har sett det i 3 trådar på bara ett par minuter.