filmtips tack
Jag behöver lite filmtips typ nu så hjälp mig. Hatar filmer som handlar om krig, politik, filmer där det inte händer något, romansfilmer, deckare, gamla filmer med dålig grafik.
Sci-fiction, äventyr, mörk humör komedi, drama, tecknat (som inte är för små barn) älskar jag.
Btw jag har redan sett alla superhjälte filmerna.
Inception, oblivion, prometheus, the host & in time. Sci fi allihopa. Sen 'The event' som jag är besatt av, men det är ju en serie :)
Mina favoritfilmer från i år är World war Z och The heat! 😃
För lite "mörkare" humor så är Death at a funeral att rekommendera.
Sagan om ringen filmerna
Epic!!
#4 Sett den
#3 Kan hela trilogin utantill.
#2 Warl War Z var riktigt tråkigt, tycker jag. Men Death at a funeral ska jag se idag :D
#1 Hha sett alla. Prometheus var otroligt bra.
"The Darkest Hour" är en av mina favoriter. Det är en drama/sci-fi/action film. 😃
Hanna
Pirates of the Caribbean 🙂
Jag ska nu kolla på The Purge! Hoppas den är bra, i så fall säger jag till ;)
#8 Berätta vad du tyckte om den!! jag har velat sett den länge, även fast jag är en fegis och egentligen inte vågar se såna filmer 😉
#9 Tycker faktiskt det var en ganska bra film. Konceptet var skitbra och de hade en lagom lång introduktion av familjen och vad The purge var, osv. Dock var filmen förutsägbar (jag kunde seriöst sitta och säga att "nu kommer den här och räddar den där" under hela filmen). Sevärd tycker jag i alla fall att den är :)