Jag är kär
Jag är helt galet kär i en kille som jag kikat ett tag men som har haft flickvän men som gjort slut jag börjar få vibbar av kärlek av han.
Jag vill helst träffa han på höstlovet om de går gud så lycklig jag är svävar på moln av kärlek inte måsten som förr ❤️
Vänta… sa du inte nyss att du ville vara singel? Nu får du ju ta och bestämma dig.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Tänker samma som #1.. Uppmuntrar dig till att inte gnälla här om det går fel igen >.<
Var inte du alldeles nyss en " Lycklig singel " och att du kände dig fri? 
Nu har du gjort mig förvirrad.
Jag har nu en dröm pojkvän jo men jag var de men sen så när jag fick kontakt med han så sprak min bubla av kärlek 💋
Dumheter.
Alltså herregud ..
Man kan faktiskt inte styra om man blir kär igen och "kär" betyder inte ett nytt förhållande. Så det är väldigt taskigt av många att skriva så TS är glad och vill dela med sig!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
#8 Men så var nu fallet? "Jag har nu en dröm pojkvän"
…
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Var inte så elaka mot henne! Hon kan ju inte hjälpa att hon är kär o man kan ångra sig. Ni förstör kanske hennes självförtroende
#10 Anser därmed att ditt inlägg var lite onödigt 😉
#12 ja, tyck det du men många andra inlägg är också onödiga här!
Alla oshyssta kommentarer var onödiga här #12 ^^
Tack #11
#11 Och om hon skulle byta partner såhär flera gånger, förstör inte det killarnas självförtroenden också när de blir ersatta? Sen är det väl trevligt om hon nu verkligen är kär, men jag (och uppenbarligen många andra) vill inte läsa om hur hon ena stunden är jättekär i kille 1 för att sedan vara lyckligt singel och för att sedan hitta kille 2 osv osv.. Nu säger jag inte att det måste vara så. Det är ett om. Det är inte bara en part som spelar roll. Är man inte redo på att helhjärtat satsa på ett förhållande tycker jag att det hellre får vara - för att inte såra den andra parten om denna nu gör allt för förhållandet.
#12 Det tycker jag inte, slutdiskuterat.
För det fösta: Hahahhahahaadu tagga din kommentar xD
För det andra: Hur vet ni nu att hon ska byta kille hela tiden.
Man får leva som man vill också, hon kanske inte hittat den ''rätta'' än o då är det kanske bra att se lite.
Och om man är ihop med en o inte vill längre så kan man ju inte vara det fasst man inte vill för att alla andra klagar på en!
Detta är ett fritt land men jag förstår på ett sett hur du menar.
Men låt gladamarsvin sväva lyckligt (Hahaha udda mening)
#15 Vsg
Håller med kakisen123.
Jag tycker synd om dig TS men jag undrar en grej, är inte så aktiv på Tif utan är aktiv på alla andra grejer jag är inne på så: Hur många gånger har du egentligen bytt pv? Om du har haft så många så är du nog: Snäll,snygg,rolig,söt eller något sånt? Eller?
#17 1. Okej? 2. Därav mitt OM 3. Må så vara, men det är fortfarande inte ett dugg intressant att veta om hennes partnerbyten om de skulle ske ofta. 4. Det är självklart att man ska kunna göra slut, men det är inte alls snällt att lämna någon för att byta efter en kort tid. Särskilt inte om man är så "lyckligt singel". Kanske är det en idé att inte bli tillsammans med någon det första man gör bara för att man har det där pirret. 5. Ja, det är ju det. Varför ifrågasätter du ändå om du förstår hur jag menar? Sätt dig in i hur jag menade och dra inte upp onödiga kommentarer, syftar på det om att jag inte vet om hon kommer byta kille "hela tiden". Jag har ingen aning om hur hon kommer byta eller om hon ens kommer att göra det.
Vid fler dumma frågor ignoreras inlägget.
1. Hon kanske vill skriva av sig någonstans att hon är kär
2. Man får du välja själv hon kanske saknade en kille efteråt eller var lyckligt singel men sedan kom bubblet.
3. Förstod dig lite men du hade ända på sätt o vis helt fel
4. Jag ville bara skydda henne, det är fel att alla hackar på henne
5. Om du inte är Medarbetare kan du inte bestämma ifall det ska ignoreras eller inte
#Alla: Sluta upp mde dumma kommentarer o var snälla mot henne.
Inget mer hat mot mig tack! Ingen annan heller!
#21 Skrattretande. Du förstod uppenbarligen inte. Nåja, alla kan ju inte förstå saker och ting.. Därmed lämnar jag diskussionen.
Hejdå!
Väx upp.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#25 O vem är du?
#23 onödigt…
#27 absolut inte
Frågan är vem du TROR att du är.
Kommer med elaka snäsiga kommentarer till en person som dessutom är flera år yngre än dig.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#29 I dont care
Äh det är ok, han har mobbat mig aslänge nu!
Det blir nog inget bra av detta ifall du fortsätter trakassera många människor som står upp för sig, t.ex. jag, för att jag gillar JB
#28 hur menar du? Att kränka någon i en öppen tråd är onödigt.
Det har varit för mycket tjafs på senaste tiden, dels pga av otrevliga medlemmar och folk som enligt vissa gör onödiga trådar.
Jag har tagit paus från tonåringar för blev enligt mig inte behandlad så bra ett tag.
#32 Herregud va synd det är om dig😭
Tycker oxå det är bråkigt här.
Ja Tif är inte alls min favvoritsajt alls. Det bråkas hela tiden. Tog paus i 2 v o dert kändes bra.
#35 Lägg av! Kan du inte bara sluta upp med at mobba mig, det är varken kul för mig eller dig. Varje tråd jag gör hackar du på!
Asså .. Liksom … 🤐
''Ditt ljus blir inte starkare av att släcka någon annans''
Det är för det första inte alla som bråkar, det är bara enstaka personer som beter sig som små barn, så ta inte ut det över sajten.
Och för det andra så låser jag denna tråden.
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#35 Herregud! Tig med dig för guds skull.
Kom över saken, hon sa något till dig så du blev sur men ska du FORTFARANDE vara så upprörd av det? Du beter dig själv som en 11 åring.
Jag har själv lämnat TIF. Vet ni vad? TIF var en jättebra sida där alla var jättetrevliga mot varandra ''förr'' men sen kom vissa och förstörde.
Allvarligt, VÄX UPP.