Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1145 ggr
[Tilde]
2

E.l.f. har 50% off! :)

Vill bara tipsa om att elf (www.eyeslipsface.co.uk) har 50% rea på allt smink och sminktillbehör! Jag beställde nyss massa smink för bara 136 dkk! 😃 Superpraktiskt om man måste fylla på sin sminksamling eller vill samla på sig innan det nuvarande tar slut eller blir gammalt.

AmandaJE
1

Tack för tipset, nu har jag och mamma beställt haha 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

[Tilde]
0

#1 Kul! Jag längtar till mitt kommer, men jag var snål och tog den segaste frakten (har inte så mycket pengar över, haha). 😛

Tokyo
0

Synd att jag inte kan beställa därifrån, även om det finns pengar så det räcker till och blir över och även om jag skrivit allting rätt.

"We are currently experiencing difficulties with our payment authorisation system. Please try again shortly

Credit Card Not Authorised"

😕

[Tilde]
0

#3 Åh nej vad tråkigt! Hoppas de fixar det snart, jätteskumt att det blivit så.

AmandaJE
0

#2 Haha exakt samma här! Har jag tur hinner det precis komma innan jag åker utomlands 😃

Hjärta ~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~ Hjärta Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter

www.LesPhotos.blogg.se

Klara.b
0

#3 Blev så för mig också i början men sen fixade pappa något…

Beställde för 260 kr, blev nog lite mycket 🎧

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

AmandaJE
0

#6 Känner samma, 280 här.. 🤫

www.LesPhotos.blogg.se

deleteduser
0

320 blev det för min del, 640 innan rabatten 🤐

deleteduser
0

*duppelpost*

JustMySelf
0

Jag har hittat så lite där så jag kommer inte ens upp i rabatten 😕 £8.25 nu bara… Vad har ni testat? Finns det något ni rekommenderar? Har köpt därifrån en gång tidigare men har inte hunnit testa allt 😛

[Tilde]
0

#10 Deras flytande eyeliner är underbar! Bästa jag har testat! :D Deras läppstift är också superbra 😃 Jag köpte tre läppstift, två kajaler, en flytande eyeliner, två ögonskuggepaletter, en läppenna, concealer, puder, nagellack, osv. Skulle lätt kunna köpa mer, men ska inte "slösa" för mycket pengar. 🤐

Klara.b
0

#10 Denna är superbra 🙂 Har beställt därifrån 2 gånger, och jag älskar också deras Jumbo eyeshadow stick, Baked eyeshadow och deras Flytande eyeliner 😍

tonååring
1

Man behöver betala en viss summa för att det ska bli 50% rabatt :)

Jag köpte när det var fri frakt!

JustMySelf
0

#10 #11 Tack för era svar! Blev en eyelid-primer, en facemist, ett coverstick och en borste till ögonskuggor 🙂Beställde där för inte så länge sedan så hittade inte så mycket mer jag ville ha ^^

Min lillasyster fick välja lite saker jag beställde åt henne, så vi kom upp i rabatten ändå 😉Hon är 18 men har fortfarande "barn-bankkort" som man inte kan köpa på internet med.

Klara.b
0

#13 Jag köpte när det var fri frakt och när det var 50% off… heh 😊

tonååring
0

#15 lyyyyx😮

tonååring
0

Säg gärna till när ni har fått paketet, jag väntar på mitt!😃

nlinds
0