Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 1608 ggr
[Gladamarsvin]
0

Min kille har gjort slut !

Nu är jag singel igen för att han gort slut han  kunde ju sagt de i går jag känner mej bara  så lurad jag ångar att jag fick sugmärket vill bara sudda ut de har skrivit ett facebok medelande till han  jag skrev allt surt för jag hatar han förlåt fy fan vad jag är ledsen kommer inte ha någon ny kille 🙂😢

Jessicahagstrom94
7

"kommer inte ha någon ny kille"

Haha, jodå.
Hur gammal är du?

Men jag vill beklaga att det tog slut efter en dag eller två.

[Gladamarsvin]
0

17 år  tack❤️

Jessicahagstrom94
2

Livet tar inte slut där, förhoppningsvis. :) den killen var bara "en fisk i havet", det finns många bra killar. Frågan är bara vart.

[Gladamarsvin]
0

Tack för dina fina ord#3🙂

[Tilde]
27

I fortsättningen får du gärna skriva såna här inlägg på klotterplanket. Det är lite onödigt med fem olika inlägg om att du 1. Vill göra slut. 2. Har gjort slut. 3. Älskar att vara singel. 4. Hittar en ny kille. 5. Gör slut med honom.

Lycka till på kärleksfronten framöver! 🙂

[Gladamarsvin]
0

Tack ja vet  han har gjort slut inte jag denna gång 😭

[MiniPim]
9

Fattar inte, va de INTR du som gjorde slut och kände dig så lycklig och fri?

Ljusa
0

#7 Ts pratar om en ny kille

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

[Gladamarsvin]
0

japp dock x nu #8

[MiniPim]
4

Är förvirrad

Duvethon
11

Hon hade en kille, gjorde slut, kände sig fri, skaffade en ny kille som gjorde slut. That's it, tror jag, är väldigt förvirrad själv…

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Gladamarsvin]
0

Du fick mej rakt på spiken #11

[MinIda]
18

Okej. Så du gjorde slut med din kille. Sedan skrev du att du vill vara singel för att det är så härligt, var glad och kände dig fri. Sedan ville du ha en ny pojkvän efter en stund. Efter var det cirka en dag hade du en. Sedan gjorde den slut och nu är du ledsen och skriver att du inte vill ha en pojkvän. 

Bara jag eller går det som i en cirkel ? 🤦‍♂️

Clementinbarn
18

Och för att ännu en gång vara tjurkärringen i dina inlägg så tycker jag fortfarande inte du ska ha en pojkvän på ett tag, det låter smått destruktivt mot dig själv och killarna att hålla på sådär! Eller också bara omoget, men vad vet jag! 😃😕

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor