Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sport-och-aktiviteter
Läst 962 ggr
[00emi07]
0

Bloggportaler, forum hjälp!

Hej! Finns det någon app/sida där man kan skapa ett enkelt forum. Inte som iFokus, utan mer så att man har ett lösen+ andvändarnamn som man får av "ägarna/skaparna" och så kan man skriva till andra på forumet. Typ, alltså väldig enkelt. Och GRATIS (; (Typ som kaninmagazinet om någon vet vad det är) Snabbt svar tack!

Fridaaaa
0

Kaninmagazinet är ju en hemsida, inget forum.
Tror inte det finns gratis att fixa, inte sett någonstanns i alla fall 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
0

Okej, men någon hemsida där man kan logga in då?

Fridaaaa
1

#2 Men det gör man ju inte på kaninmagazinet. (en av anledningarna att jag inte riktigt får ihop det).
Så du menar att man kan skapa egna användare, som på iFokus, och sedan att man kan diskutera saker?

(skriv vem du talar till är du snäll, underlättar i trådar)

[00emi07]
0

Finns ju bara en här i tråden just nu eller två (: du & jag, kommer fler in och skriver så säger jag #2. (: Ja, okej, men att man får ett and. Och ett lösen, och så finns det en kategori på "hemsidan" typ, forum. Har svårt att förklara vad jag menar. Att man kan vara medlem på sidan, utan att ha för stor kontroll, så att man inte kan ändra, men ändå skriva inlägg! (;

Fridaaaa
0

#4 Syftade inte enbart i denna tråden, utan rent allmänt 😉
Hmm ok, har du googlat på det?

[00emi07]
0

#5 Ska kolla (: ska tänka på det. Finns det inte någon hemsida som funkar så?

Fridaaaa
0

#6 Inte sett det, därför frågade jag om du hade googlat 😉 Ibland kan man ju "fynda" där om man har tur när man söker 🙂

[00emi07]
0

#7 jo, har googlat, hittade en men när jag skapade ett konto fattade jag inte ett dugg (;

Flöffo
0

Finns något som heter forum24.se Väldigt bra och enkelt. Om det är en sån du menar?

Man kan skapa egna forum, kommer se ut som (till exempel) undulatportalens forum.

//Flöffo

[00emi07]
0

Jag har skapat ett konto där. Men hur funkar det? Fattar 0 (: hjälp!

Flöffo
0

Kommer inte riktigt ihåg, länge sen jag använde det. Tror man fick ett mail med lösenord och sånt? 🙂

//Flöffo

[00emi07]
0

Ja, men hur gör man sen då? För att skapa ett forum, med bilder, skriva inlägg osv..

Flöffo
0

Enligt startsidan ska man: 1. Registrera sig. 2. Bekräfta e-post. 3. Konfigurera forum.

Som sagt var det länge sen jag hade det men jag har för mig det stog i mailet. Det var ganska enkelt iallafall.

//Flöffo