Vad lyssnar du på just nu?
Vet inte om det redan finns en sånhär tråd, men hitta ingen så jag skapar en då!:) Lyssnar du på musik just nu? Skriv isåfall gärna vilken låt du lyssnar på och länka den om det är på Youtube! :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fall Out Boy - Dance Dance
Fuck prince Charming
Give me a tattooed bad boy
Metallica!
how to save a life~the fray
I'm yours-Jason Mraz
Talk dirty - Jason derulo
Free - VAST
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Fireflies-owl city
still swinging - papa roach :3
Hopsin - Ill mind 4 ^^
The Fooo - The Link Up
Sajtvärd SydKorea Ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
(Y)
Veronica Maggio - Sergels torg
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Take on me - A Ha
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
First day of my life-bright eyes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
🙂
Nightstep vertion av Wide awake :3
Alice In Chains - Rooster
Hanna
Greeley Estates - See Your Scars
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
She just wants to be - R.E.M
och nu bytade den till Comme des rammes - Klo Pelgag
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
You want me :p
She dont like the lights - Justin bieber
Det här är när han spelar gitarr
Lolly - Maejor Ali ft Justin bieber and Juicy
On top of the world-Imagine dragons❤
Slipknot - People = Shit :3
Sail - Awolnation
Atlas - Coldplay
Laura Palmer - Bastille
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
I Know - Trespassers William
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Ett album från mitt favoritband Soilwork :) Stor del av mina tonår samt det första bandet jag såg live.
https://www.youtube.com/watch?v=ygUXKOI_Vv4
Mycket sån här musik. Roligt nog växte jag inte upp med sån musik utan köpte en skiva av Slipknot när jag var 8 och slutade aldrig lyssna på metal :)
May the Gerbils be with you :3
Jabba the hutt-Pewdiepie ;D
Technologic - Daft Punk
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Jabba the hutt - Pewdiepie and The Gregory Brothers 😂
A Love Like War - All Time Low ft. Vic Fuentes
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Justin bieber - lolly (bara på rappen) http://www.youtube.com/watch?v=BiOmXeKyrxo
Ulf Lundell - (oh la la) Jag Vill Ha Dig
Stan SB - compromise
Martin Garrix - Animals Original mix
Foster The People - Pumped up kicks. 😎
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Maejor Ali - Lolly ft. Juicy J, Justin Bieber
Ebba Grön . Scheisse
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi har Frölunda djupt i vårt blod
Ni ger stolthet med ert mod
Genom er passion
Så sprids vårt ord, när vi sjunger Frölunda
Ja, vi älskar Frölunda❤️❤️
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
❤️
https://www.youtube.com/watch?v=z28lwyQjuTY
Samtidigt som jag målar mina krigare :) Motivation på topp! Bara 8 timmar kvar på den här :D
May the Gerbils be with you :3
Saturn Return - R.E.M
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#43 Frölunda Indians ❤️
Classic - MKTO
http://ask.fm/JessicaReips
Ingenting-Shieldster remix - Kent ❤️
~Rabbits for Life~
If I Die Young - Dubstep remix
My brain is hanging upside down - Ramones
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
👍

Stiko Per Larsson - Bröder
Bulls in the Bronx - Pierce the veil
I can't drown my demons, they know how to swim.
The a-team-Ed Sheeran❤
Thåström - Alla vill till himlen
Something to hold on to - Allie Moss
men nu bytade den till Shameless - The Fratellis
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Creedence Clearwater Revival - Who'll stop the rain
Ylvis - The Fox :D
Our lady of sorrows - My chemical romance
I can't drown my demons, they know how to swim.
You Only Live Once - Suicide Silence
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
No ceiling - Eddie Vedder
I can't drown my demons, they know how to swim.
Reach the rock - Havana 3am
Lighters-Bad meets evil ft. Bruno Mars
Soul Meets Body - Death Cab For Cutie
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Wild horses - Johnny Thunders
What does the fox say x) http://m.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE
All Signs Point to Lauderdale - A Day To Remember
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
awesome
The Unforgiven - Metallica ❤️
Hanna
Give peace a chance - John Lennon
I can't drown my demons, they know how to swim.
Bring me the horizon - sempiternal (hela albumet haha, inte samtidigt dock)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Hell above - Pierce the veil
I can't drown my demons, they know how to swim.
Deep Down Inside - For The Fallen Dreams
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Problems - Sex pistols
Tokio Hotel - Humanoid
Ghetto Gospel - 2Pac ft. Elton John
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
My Chemical Romance - House Of Wolves
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Madchild - Runaway
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beatet kommer 1:13 :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
🎧
Dirty Harry - Gorillaz
Lithium - Nirvana
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#83 Nirvana <3
Lucy in the sky with diamonds - The Beatles
#84 Yes Nirvana 😃 The Beatles är skitbra, men jag tycker faktiskt bättre om Elton Johns version av LSD
Got Ma Nuts From A Hippie - The Fratellis
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#85 Har inte hört hans version xD
Rock the casbah - The Clash
#86 Då får jag väl rekommendera den till dig 😃
Välgärningar och Illdåd - Kent
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#87 Ska lyssna, men är inte så förtjust i Elton John.
ooh, kent :D
London calling - The clash
Freeze frame - Dead by april
I can't drown my demons, they know how to swim.
#88 Du har bra musiksmak! Även om du inte gillar Elton John 😂
Wintertime - Steve Miller Band
men nu bytade den till: Stop - Against Me!
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
A match into water - Pierce the veil
I can't drown my demons, they know how to swim.
#90 Tack :)
Going going gone - Johnny Thunders & the heartbreakers
Empire ants - gorillaz
I can't drown my demons, they know how to swim.
just nu lyssnar jag på två i klassen som övar ordkunskap ;P
Empire ants - Gorillaz
#93 Lyssna på Dirty Harry av Gorillaz!
#95 gör det nu
I can't drown my demons, they know how to swim.
Knocking on Heavens Door - Antony & The Johnsons
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#96 Vad tycker du då?
#98 Sög…
King for a day - Pierce the veil
I can't drown my demons, they know how to swim.
#99 Men första halvan av låten är väl rätt bra?
Please mr postman - The beatles
Second and sebring - Of mice and men
I can't drown my demons, they know how to swim.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
The good, the bad and the queen av The good, the bad and the queen från albumet The good, the bad and the queen
Shadow moses - Bring me the horizon
I can't drown my demons, they know how to swim.
The Bare Necessities - Harris & Reitherman (filmversionen)
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Believe - Asking alexandria
I can't drown my demons, they know how to swim.
Oh, Calamity! - All Time Low
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Can you feel my heart - bring me the horizon
I can't drown my demons, they know how to swim.
The name is Broder Daniel - Broder Daniel 😍
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nice!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vet inte riktigt varför
Deny - The clash
Treor som snackar….
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
kiss me~ed sheeran
Perfect Memory - Remy Zero
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Numbers - Great Northern
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jason Derulo - Talk dirty
(Sittin' On) The Dock of The Bay - Otis Redding
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
No Way Down - The Shins
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
I Touch Myself - Divinyls 😃
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
may it be - Enya
Tiny dancer - Elton John
Trumpsta! På schemat: BLACK SABBATH!!!!!
Dance (A$$) - Big Sean 😉
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
End of a century - Blur
mio min mio- Sofia Ivarson 😊
Houses of the Holy - Led Zeppelin
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Dani california - red hot chili peppers
I can't drown my demons, they know how to swim.
Ungrateful - Escape the fate
I can't drown my demons, they know how to swim.
Do i wanna know? - Arctic monkeys
Petter - Natt & Dag
something about england - The clash
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
👍❤️
Ain't no rest for the wicked - Cage the elephant
If I'm James Dean, You're Audrey Hepburn - Sleeping with sirens
Sleepwalking - Bring me the horizon
Second and sebring - Of mice and men
Afraid Of Lonley - Beyoncé
Beskriver mina känslor rätt väl just nu faktiskt😮
/ Angelica
Roger rabbit - Sleeping with sirens
I can't drown my demons, they know how to swim.
Jag lovar - Veronica Maggio
Feel - sleeping with sirens
I can't drown my demons, they know how to swim.
Favorite liar - For all those sleeping
parklife - blur
Third Stone From The Sun - Red hot chili peppers
I can't drown my demons, they know how to swim.
Hey brother- Avicii
Ääälskar hans nya album!
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Social Development Dance - Pete Yorn
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Crucify me - Bring me the horizon
Shadow moses - Bring me the horizon
I can't drown my demons, they know how to swim.
#149 BRO!!!! Precos samma just nu
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Desperatly Wanting - Better Than Ezra
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
I'm so happy - Salem Al Fakir
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
Mina grannar som har sex… 🤫
#153 Sjung med!
Under the Milky Way Tonight - The Church
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#150 yay 😃
Brendans death song - Red hot chili peppers
I can't drown my demons, they know how to swim.
Lights - Ellie Goulding
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Addicted To You - Avicii
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Props & mayhem - Pierce the veil
I can't drown my demons, they know how to swim.
Everything about you onedirection❤️
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
.
Moonlight Sonata, 1st movement (Piano Sonata No. 14, Adiago sostenuto) - Beethoven, utförd av Paul Pitman
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
#154 Kanske lite opassande när mamma är (var) hemma! 😊
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#163 Hon kunde ju också sjunga med, duett 😃
Knocking on Heaven's Door - Antony & the Johnsons
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Link Up- the fooo
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
Black and blue - Bring me the horizon
the morticians dauther - Black Veil Brides
#166 😃
Lyssnar på tystnaden.
I can't drown my demons, they know how to swim.
Ho hey - The lumineers
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
17 år - Veronica Maggio
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
This one
Tout va bien - Francoise Hardy
~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~