Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettundersökningar
Läst 1422 ggr
linn8
18

Är det bara jag som

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stör mig på reklamen på höger sida?

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

CupcakeGod
15

1 kg varje dag? 31 kg i månaden?

I'm out…

[cookies]
0

Nja, mest att den blir tjatig och antagligen inte funkar ;)

linn8
0

#1 det hade nog blivit fel:P fast det beror ju på hur mycket man väger oxåX)

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Wellcraft
0

Stör mig enormt på den..

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

[RedHood]
11

Faktiskt så stör jag mig inte så mycket på det för jag vet att sådana reklamer är fake så jag skrattar bara och tycker synd om de som går på det.

[rumelle]
10

Jag tycker reklamen med den feta dallrande magen är jobbigare. Det är väl inget man vill ha uppkört i ansiktet!

linn8
0

Jag skulle inte bry mig om det inte var en stor äcklig mage på den:/

Juliaskaniner
36

Stör mig på den för att det är reklam för att bli "Smal och fin" som man "Ska vara" nu tydligen. 
sen tycker jag inte det är så fint att ni skriver att magen är stor, äcklig, fet, dallrande osv då det faktiskt finns de som har större mage som kanske blir skitledsna av att läsa dethär. Tänk er för litegrann!

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[cookies]
9

#8 bra sagt!! Håller helt med att folk kan ta illa upp!

[rumelle]
9

Jag är själv fet och har en dallrande mage, men inte slänger jag upp den i ansiktet på folk. Och inte tar jag illa upp om någon säger att jag är tjock, det är ju bara sanningen! Jag går heller inte runt och säger åt andra att de är tjocka för jag antar att de vet om det själva.
Tycker inte att folk ska ta illa upp över sanningen. Det är värre när folk antar att alla som är överviktiga faktiskt vill gå ner i vikt och inte är nöjda och trivs med sig själva.
Med det sagt gillar jag inte att få magbilder uppkörda i ansiktet vare sig de är tjocka eller smala.

Juliaskaniner
3

#10 Det är en väldigt stor del som tar illa upp av det faktiskt.

Juliaskaniner
4

#10 Och jag skrev faktiskt "då det faktiskt finns de som har större mage som kanske blir skitledsna av att läsa dethär."

[RC1393]
1

Javisst ja, jag har hunnit glömma vilka reklamer som finns här. Jag har installerat adblock så jag ser ingen reklam längre, det är supernice!🙂

Arinya
0

Jag ser för det mesta bara reklam på saker jag sökt på på internet. Alltså inte "tips" på hur man går ner i vikt på extremt onaturliga sätt.

Jag ser bara typ..snygga skor från Nelly, klänningar från bubbleroom osv. Mycket trevligare.

Clementinbarn
1

#13 Samma här ;) Adblock är väldigt bra måste jag säga!

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

Juliaskaniner
0

#14 Vad bra! själv har jag på massa konstiga saker.. som Rapunzel, Comviq, Lensway och bantning typ.. .-.

Hanna
3

Kul att reklamen ser ut att vara gjord i paint. 😕 Ser ni sådan reklam kan ni kolla vilken hemsida det är och sedan kontakta Niklas. De brukar ibland ta bort reklam som känns missplacerad eller fel (vilket viktreklam på en tonårssida är).

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[Tilde]
0

Nu vill jag inte att någon ska ta illa upp, men jag tycker att den första magen ser ut som post-graviditetsmage, (löshud, bristningar, osv.)…. Men 1 kg om dagen är ju FARLIGT. Man ska högst gå ner ett kilo i veckan om det ska vara i en hälsosam takt.

Reklamen som kommer upp brukar vara baserad på vad man googlar och söker efter på internet. Jag får upp massa reklam för kläder, inredning och nu idag för Netto (på danska) xD

[cookies]
0

*angående reklam*

S.k. "Cookies" som sparas från webbsidor kan samla information om vad man söker t.ex. eller spara info t.ex. om du håller på att skriva ett inlägg men klickar på en länk, så inte din text försvinner. För det mesta så är det googles cookies som ligger i bakgrunden och kollar efter nyckelord och vad du har sökt/varit inne på så de kan ge dig relevant reklam. Även Facebook skall köra detta :)

(kände mig tvungen att förklara 😇)

Josefinaaa
0

Tycker inte att bilden ser ut att vara liksom "fetma" mer som #18 säger löshud bristningar osv. Men kan ha fel men ser ut så tycker jag, så ta inte illa upp:)

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Thildalulu
0

Därför man har adblock :p

Fridaaaa
0

De där reklamerna stämmer inte, de ger ut falska förhoppningar och felaktig info. Inget man ska tro på, inga såna reklamer ang viktminskning ska man gå på, de för allt för att sälja.

Jag stör på mig all sån reklam.

Tur att jag har reklamfritt på iFokus, så jag slipper skiten 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.