elcigg ?
Är elcigg farligt? Är det beroendeframkallande? Får en minderårig använda dessa lagligt? Egna erfarenheter av det? Vad tycker ni om ni nu har testat? Är det lika gott som vanlig cigg?
XOXO
Liten Gris ♥
Ingen?
XOXO
Liten Gris ♥
#1 Lördag kväll 😉 Inte alltid man får svar snabbt.
Jag tror nog att el-cigg kan vara beroendeframkallande precis som mycket annat.
Farligt och farligt, det går ju inte ner nikotin och så i lungorna.
Åldersgräns vågar jag inte svara på men skulle tro att det är 18 årsgräns på dem, borde vara i alla fall.
Googlar du får du upp mycket om det🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har hört att det kan vara farligt på så sätt att man kan få mycket ånga och fukt i lungorna. Vet inte om det är åldersgräns, men jag skulle chansa på det.
Som Tilde har sagt får du mycket ånga i dina lungor. När ångan kondenseras så förvandlas den till vatten.
Ja et är 18 års Gräns på allt som har något med cigg eller liknande ånga i lungan? Isf borde det ju vara farligare att basta vilket jag inte tror är farligt så att man får mycket ånga i lungan tror inte jag skulle vara något farligt jag menar vår andedräckt är ju och fuktig?
#5 Du drar ju inte in så stor mängd koncentrerad ånga djupt ner i lungorna när du bastar. Självklart klarar lungorna av fuktig luft, men att dra djupa bloss från en elcigarett är inte samma sak. :P