Min viktresa på 7 veckor (BILD)
Jag har tagit kort på datorn, så jag som sagt filmat några gånger i veckan. Det är därför det är dålig kvalité på bilderna.
Bra kämpat
XOXO
Liten Gris ♥
Åh tack så mycket!! :)
Grymt bra kämpat! Du ska va stolt över dig själv, inte alla som lyckas så bra!:D
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
#4 - Åh tack! Men jo, det finns många som lyckas bättre ;)
Nä de tycker jag verkligen inte att jag sätt så många som lyckats så bra på bara 7 veckor, men de finns ju såklart!;)
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️
haha, jo men jag ska inte ta åt mig äran för att ha kämpat bra. För jag fuskade mig ner i vikt ganska mycket 😃
7, hur menar du fuska? :)
försöker oxå bli av med några kilon hehe
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
#8 - Jag vill inte tipsa folk om mitt sätt att gå ner i vikt då jag inte mer om det är 100% hållbart och hälsosamt.
Men ät nyttigt och bra på vardagar, variera ditt kaloriintag och ät vad du vill varje fredag eller lördag + motionera så kommer det nog lossna för dig också! Glöm inte bort att unna dig något 1-2 dagar i veckan, annars finns det stor risk att du går över till dåliga vanor snabbt igen. Det är det många gör fel. Tänk att du vaknar upp en onsdag och är så sugen på pizza eller choklad att du inte vet vad du ska göra och vet också att du inte får äta det fören du slutat med dieten. Då ger du förmodligen upp. Men om du istället vet att på Fredag då FÅR jag äta en pizza, du blir det istället mer uppskattat samtidigt som det bara hjälper dig att hålla igång längre.
(sorry för lång text)
Jag äter gott fredag, lördag OCH söndag.