Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1608 ggr
michaeljacksonlover
0

tjockis

Vet nån hur man går ner typ 12 kg? jag väger 52 och vill inte vara tjock..

[LinneaSwensson]
2

är inte du typ 14? och du tycker att man är tjock om man väger 52? O.o Man ska verkligen inte banta i så ung ålder om man verkligen inte behöver!

tonååring
20

Troll?😎

Fridaaaa
3

I din ålder ska man inte banta hur som helst, utan rådfrågning av läkare.
Samt att hur lång är du till din vikt? 12 kg ner är ganska mycket.

#2 Man får inte uttala sig om sånt i trådar, utan man får kontakta sajtvärd/medarbetare 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

michaeljacksonlover
0

jag vill för jag vill ha platt mage

linn8
0

Jag har samma problem, fast tvärtom:(

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

michaeljacksonlover
0

jag är ungefär 1.60

Clementinbarn
8

Tänker inte ge dig några tips för att gå ner i vikt då 52 kilo inte alls är att vara tjock.
Och jag tycker detta inlägget kan anses stötande för andra, att du säger att 52 kilo är att vara tjock när det absolut inte är det!
Det låter verkligen som att du har en dålig bild utav dig själv och att du kanske skulle behöva prata med någon om det, dina föräldrar om du vill det, en kurator på skolan eller på vårdcentralen/ungdomsmottagningen eller någon annanstans. 😐😕

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

michaeljacksonlover
0

vill du gå upp i vikt?

Fridaaaa
3

#4 Lite put på magen är naturligt, samt att man inte kan punktförbränna. Inget som säger att du får platt mage för att du går ner 12 kg.

Och är du ca 160 cm är du definitivt inte 12 kg överviktig.

(bilder och så på modeller mm redigerar dem, så det ser ut som att de har helt platt mage)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

linn8
0

Jag? Ja. Jag väger jätte lite. Vill någon veta mer skriv ett pm, vill inte ta det i tråden helst.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

[JollyJustin]
0

#2 Varför kalla du henne för troll?

[Lillmatten]
8

#11 man skriver så när man tror att någon inte är seriös utan bara skämtar.

Calcifer
14

På er "resa" kommer du rasa i vikt. Lovar.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

JustMySelf
1

#13 Tror du det får henne att ändra sig angående rymningen?

Calcifer
10

#14 Jag tror inte hon kommer komma mer än någon kilometer innan hon är fast. Och om hon mot förmodan skulle komma längre tror jag hon ger upp och åker hem när hon inser hur hård verkligheten är.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[MiniPim]
7

HERREGUD vad trött jag blir på allt detta tjat om vikt!
Det är allt för många som bryr sig om sin vikt, man SKA inte bry sig om sin vikt. Det är klart, om man är jättetjock och mår DÅLIGT ska man gå ner. Men inte för att man väger lite mer än alla andra!

Man ska inte bry sig mycket om sin vikt, lev ditt liv.

[JollyJustin]
0

Om du är arg behöver du inte skriva så, hon blir ledsen

[Tilde]
4

Vill du ha platt mage så ska du träna magmusklerna istället för att gå ner i vikt. 52 kg är inte mycket på något sätt! 

Jag låser tråden, så får du gärna göra en ny om träning istället för viktnedgång.

[JollyJustin]
0

LÅST TRÅD!

Inlägget är låst för nya kommentarer