Hur jag känner
Alltså för nån timme sedan mådde jag så dåligt att jag skar fyra sträck i min arm och det var mest för saknaden av Michael, men delvis för kommentarerna för "vill rymma" och jag grät jätte jätte mycket..😕
Du har själv sagt att du inte rymmer för att du mår dåligt, men det är ju bevisat att du gör. Sök hjälp! Prata med en kurator, skolsköterska, förälder, vad som helst som får dig att må bra.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Såna här trådar ska ha en (X) i rubriken. (känsligt innehåll).
Att skära sig leder inget vart, kanske inte känns så just nu men det är sanningen.
Och kommentarerna i "vill rymma" är sanna, det är så verkligheten ser ut. Det är så det är.
Låter som att du behöver prata med någon, någon som kan hjälpa dig, stötta dig, få dig att må bra igen. Ingen vuxen du litar på allls?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Snälla du gör inte så. Det leder ingenstans att göra sig själv illa. Jag förstår hur du känner dig men snälla gör inte illa dig själv!
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Att du mår dåligt är trist, men jag tycker inte det är okej att öppet beskylla människor för ett val DU gjort. Det är inget du ska lägga på andra människors axlar, speciellt människor som försökt hjälpa dig genom att förklara hur vansinnig din och din kompis plan är.
Säger som andra: sök hjälp.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Jag vet att det är svårt men jag tycker verkligen du ska prata med en vuxen! Om du inte vill prata med någon du litar på kan du ringa Bris. Dom har öppet på vardagar mellan 16-21.00. Du kan vara helt anonym!
Deras nummer: 116 111
//Flöffo