Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 752 ggr
michaeljacksonlover
0

Saknad

Alltså, jag undrat det här jätte länge, men är jag den enda som gråter när jag lyssnar på Michaels musik? Jag menar bara det  mitt hjärta är så himla krossat av en så underbar persons död och jag hade till och en period då jag ville ta livet av mig när jag saknade honom, jag undrar bara, FINNS det nån som känner likadant?💔

Aleya
5

Jag blir glad av att lyssna på hans låtar. Dom är bra och man känner glädje. Det är hemskt att han är död men han lämnade bra musik. Jag tycker att om du mår så dåligt så att du vill ta ditt liv så ska du söka hjälp.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

michaeljacksonlover
0

jag vill inte ta mitt liv längre men jag har haft en period då jag ville

Aleya
8

Jag syftar på att du skriver mycket om att göra saker som inte är vettiga. Sök hjälp.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Lillmatten]
0

Jag äskar hans Musik och tycker det är väldigt sorgligt att det aldrig kan komma några nya låtar men jag tycker inte det är så jobbigt att jag vill dö/gråta? Jag uppskattar det han han göra och blir glad och vill dansa av hans musik ^^

[EllenAlicia]
0

jo låtarna är bäst. Men gråter inte för de :P

LinneaJohaanson
1

Han är fantastisk men jag klarar inte längre av att lyssna på hans låtar, jag kan bli riktigt deprimerad! Lite löjligt kanske men så är det!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Josefinaaa
7

SNÄLLA! Sluta spamma med trådar! Börjar bli lite irriterande, förlåt

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️