Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 1154 ggr
Odd
0

OT Ögonskugga

Ok lite OT igen, men jag undrar ifall någon vet en butik i närheten av Helsingborg/Ängelholm som säljer ögonskuggepaletter med många färger på som den här?

Att åka till Ullared är ju lite för långt och jag behöver en helst innan nästa vecka så jag kan inte beställa online (om inte frakten tar max 3 dagar).

Det behöver inte vara riktigt så många färger och kvaliten måste inte vara den bästa, vill bara ha en palett med flera olika färger, inte bara hudtoner och skuggor. Men jag kan inte hitta något liknande någonstans, alla verkar bara sälja färger separat och det har jag inte råd med.

~When life gives you lemons… Chuck 'em at people~

[Tilde]
0

Jag skulle chansa på att de flesta sminkaffärer har något sånt. I Åhléns kan du säkert hitta något liknande som inte är allt för dyrt :)

Odd
0

#1 Testade alla affärer på väla utan att hitta nån =/ Åhlens hade en med flera färger, men de var glittriga.

dermot
0

Jag har en sådan som jag inte använder, vill du ha den? :) Tror där är både matta och glittriga. Kan kolla när jag kommer hem!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dyoxide
0

Har också en liknande, fast mindre, men såg att dermot hann först 🙂 kolla lite online, finns säkert på många ställen!

Odd
0

#3 Ja tack! Hade varit jätte snällt!

#4 Ja jag har hittat flera online, men alla sänds från utlandet så frakten tar över 5 arbetsdagar och jag skulle behöva en i början på nästa vecka senast 😕

dyoxide
0

#5 Hmmm, borde väl finnas någon maskeradbutik som har? Men får du en av #3 behövs ju inte det, såklart! 🙂

Odd
0

#6 Har inte hittat någon maskeradbutik som har sålt annat än vattenbaserade färger, har nog inte tittat tillräckligt noga dock, fokuserat mer på sminkaffärer. Men hade funderat på att åka in till stan idag för att leta vidare så gör jag det ska definitivt se fall jag kan hitta några där, tack!

Jojaton
0

#7 jag har en från nelly.com, de brukar ha snabb frakt! Köpte den dock för två-tre år sen så vet inte om de fortfarande har kvar dom.

Johanna - Instagram

[RedHood]
0

#7 Jag har inte letat så mycket i Helsingborg men det finns ju en maskeradbutik vid Subway 🙂 Köpte därifrån förra Halloween men vet inte om de har ögonskuggor

Odd
0

#8 Kollade på Nelly, de hade tyvärr bara separata färger, de enda paletterna de hade var med subtila hudtoner 😕

#9 Menar du Buttericks?

Ska nog avvakta tills jag hör något från dermot, hade varit smidigare om jag kan köpa hennes 🙂

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sorry, somnade direkt när jag kom hem igår. :P Det är i alla fall blandat med glittrigt och matt. Har använt från 3-4st men bara lite.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tilde]
0

#11 Jag blir ju avis! Älskar ögonskuggor xD

Odd
0

#11 Haha, dumt av mig att inte logga in på iFokus när jag kom hem. Var inte säker på när du skulle komma tillbaka, så för 5 min sen beställde jag en från en affär i malmö 😂

Kommer du ihåg var du köpte din och tyckte du färgerna var bra?

dermot
0

#13 jaha ja xD Nej, jag fick dessa. Jag använder inte smink så jag vet inte om de är bra eller inte. ;) Det såg väl ok ut i alla fall.

// Anka

Odd
0

#14 Väldigt tacksam över att du erbjöd dig i alla fall 😃

CorneliaAndersson
0

All that ögonskugga :333

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus