Hjälp
Jag saknar Michael så mycket att jag skar mig igen, jag vill bara att han kommer tillbaks men jag vet att det inte kommer bli så(nu fick jag mig att bli upprörd) jag vill inte att han ska vara död!! Först hade jag 4 sträck på armen nu har jag 8, snälla, vet ni hur man gör att för att få det här att sluta?
Prata med någon om dina problem! Finns kuratorer och andra vuxna att prata med som kan hjälpa.
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Nu får du f*n ta å ge dej!! Du har gjort 14 trådar, 14!! På en och en halv dag! Inte får att vara sån men man slutar bry sig efter ett tag.. 9 st (tror jag de va) av dina inlägg va om hur mycket du saknade Michael… Varför dör du inte bara EN tråd om de istället för att göra 9 at och skriva nästan precis samma saker?? Du kanske är ledsen, men du är seriöst 14 år.. Man borde veta att man inte gör så då? Helt ärligt, vad vill du att vi ska skriva till dina 100 000 inlägg? "Tycker jättesynd om dig för att Michael dog för flera år sedan och att du skär dig pga det.." De är ju DITT val som skär dig i detta fallet. Du skär dig för att en kändis du inte ens kände dog. Jag har skärt mig pga att min mamma fick cancer, min mormor dog i cancer, min morbror dog i cancer och min gammelmormor i stroke. Och allt hände nästan på en gång.. Ska jag då skriva 14 inlägg om hur ledsen jag är över detta? NEJ. Kanske tog i för hårt nu, ber om ursäkt i så fall. Men snälla! Tänk dig för
Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️